Hjemmepleje arbejde og..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. juli 2013

Anonym trådstarter

Alexander&Lærke skriver:

jeg har været i ældre regi i over 10 år og samtidig fået mine 2 børn. Det er gået super godt begge gange. Dog har jeg begge gange måtte gå på nedsat tid et par md før barsel =4 før termin. Første gang pga iskas nerve som låste sig fast da min dreng lå uheldigt i mit bækken. Og anden gang havde jeg også ryg problemer og blev sygemeldT 2 uger før barsel. Men de første mange md arbejdet jeg på lige fod som de andre, tog dog mine forbehold og gjorde som jeg fandt bedst for mit barn og krop. 

arbejde med ældre skal i adelheid ikke gå ud over kroppen og der finden mange hjælpe midler og metoder til at arbejde hensigts mæssig, hvis ikke spøger man sin forflytningsvejleder til råds så det ikke går ud over ens ryg og krop. 

Syntes roligt du kan taget et job i ældre plejen, du er endnu ikke gravid og hvis du bliver afløser kan du jo også være med til at bestemme hvor mange vagter du skal have og hvornår på døgnet. Og når du bliver gravid så alliere dig med en god kollega/ teamleder så de ved det og kan hjælpe dig til ikke lige at få de tungeste borger.

Okay det skal jeg huske  

Men sådan en teamleder.. altså de har tavsheds pligt ikke? For min mor skal ikke vide noget (hun arbejder jo det sted) og ville ikke have det godt med at hun ved et uheld, eller noget kom til at nævne det for hende hvis jeg skal blande hende ind i det, ved en evt. graviditet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2013

Alexander&Lærke

Anonym skriver:

Okay det skal jeg huske  

Men sådan en teamleder.. altså de har tavsheds pligt ikke? For min mor skal ikke vide noget (hun arbejder jo det sted) og ville ikke have det godt med at hun ved et uheld, eller noget kom til at nævne det for hende hvis jeg skal blande hende ind i det, ved en evt. graviditet?

Undskyld mit lidt sene svar, har ikke lige været på siden. Jo det buret hun have, eller måske du bør nævne for hende at du ønsker at holde det hemmeligt for din mor lidt endnu. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.