Heeej dejlige baby brugere 
Jeg står midt i alt kaos i mit liv og samtidig prøver at få et barn med min dejlige kæreste
/
Står og på nuværende tidspunkt ved jeg ikke om jeg har et sted at starte pr. 2/9 da jeg har fået afslag på alle studie steder og nu spørger min mor så ude på sit arbejde i morgen om de mangler folk til vikar.
Hvis jeg ikke får den studie plads jeg har re ansøgt og jeg kommer i hjemmeplejen selvfølgelig så mange timer som muligt.. Men er der så noget jeg skal have i forbehold?
Jeg har på nuværende tidspunkt en menstruation der er så lidt eksisterende at det er helt utroligt.. hvis jeg kommer ind som vikar hos dem skal jeg sandsynligvis være på cykel rute.. Så jeg kommer jo til at tabe mig en del og forhåbentligt kommer der en cyklus.. Men i hvert fald skal jeg til undersøgelse i slut aug. Men hvis man prøver at blive gravid eller jeg ender med at blive gravid er der så nogle forbehold? Det er jo et meget fysisk arbejde med rengøring, bæren på folk, osv..
Og hvordan filan klare jeg det hvis jeg bliver gravid og derfor intet kan hvis jeg bliver syg... Min mor skal intet vide.. Ihh mit hoved er fyldt med alle mulige spørgsmål og kan bare slet ikke finde ro over dem..
Kloge kvinder hjælp mig..
Og bare lige hvis nogen mener jeg er uansvarlig og at jeg burde lade være med at forsøge at blive gravid så er det ikke en mulighed jeg tør løbe hvis jeg ikke bliver mere frugtbar end jeg er i dag..
Anmeld