Jeg har givet min barsel væk :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juli 2013

Trinemn

emsaroto skriver:

Har ingen erfaring med det ..

Men vil bare sige at jeg er SÅ missundelig
Ikke at jeg ikke vil hygge hjemme med den lille, men ville ønske jeg havde muligheden for også at korte det hele lidt af.

Jeg har også altid ville gøre det sådan, men når det så endelig kommer tæt på, tænker man også lidt på de ting man kan komme til at gå glip af  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2013

Lukas&Liam<3

Ja så kan det jo godt være i ikke skal bruge så længe

Det samme er Nicoline, derfor en uge er hel fin for os. Og så tror jeg hun har godt af at komme lidt væk fra sin moar

Havde faktisk også ændret behov for vuggestue til 1/9, men fandt ud af jeg kun ville få 1200kr mere udbetalt og min lænd allerede har store problemer så jeg ikke klare at arbejde /: orkede bare ikke at ha gået hjemme i 14 måneder arbejde 2,5 også barsel igen. Men det må jeg blive nød til.

Anmeld

30. juli 2013

Lukas&Liam<3

Maria&Lukas skriver:

Havde faktisk også ændret behov for vuggestue til 1/9, men fandt ud af jeg kun ville få 1200kr mere udbetalt og min lænd allerede har store problemer så jeg ikke klare at arbejde /: orkede bare ikke at ha gået hjemme i 14 måneder arbejde 2,5 også barsel igen. Men det må jeg blive nød til.

Også ender det nok med en sygemelding i de 2,5 måneder.

Anmeld

30. juli 2013

Juliekp

Trinemn skriver:

Hvor er det dejligt at høre at jeg ikke er den eneste der både er spændt men også lidt ked af hvis ikke jeg oplever det hele 1. Gang der sker.. En klem til dig 

Det lyder lidt mærkeligt, men glæder mig til at savne min datter... Gå og tænke på hende det meste af dagen og så hente hende fra dp og få et kæmpe smil Det er så meget med blandede følelser og er sikker på jeg nok skal fælde en tårer på mandag når jeg aflevere hende i dp for første gang, men det bliver så godt, det ved jeg.

Også et klem til dig 

Anmeld

30. juli 2013

SjeBets

Juliekp skriver:

Fordi jeg skal starte i skole der og der er kun er opstart i August, så det skulle være i år

En uge er helt fint for os. Vores sp sagde vi på ingen måde behøvede længere tid til indkøring.

jeg har heller ikke med nogle af mine brugt længere tid på indkøring, og jeg har ingen problemer haft overhovedet, der i mod mine veninder som har haft fuld barsel, der har jeg ofte hørt om ulykkelige børn og det har været så tæske hårdt at aflevere dem.

Så min teori er at det er lidt nemmere når de ikke er ældre.

Anmeld

30. juli 2013

Juliekp

SjeBets skriver:

jeg har heller ikke med nogle af mine brugt længere tid på indkøring, og jeg har ingen problemer haft overhovedet, der i mod mine veninder som har haft fuld barsel, der har jeg ofte hørt om ulykkelige børn og det har været så tæske hårdt at aflevere dem.

Så min teori er at det er lidt nemmere når de ikke er ældre.

Lige præcis

Vores sp sagde også at vi skulle bruge en del længere tid på indkøring hvis hun havde nærmet sig 1 år. Nu er hun så lille, så hun bider ikke så meget mærke i det.

Anmeld

31. juli 2013

Lullaby

Same same. Her stopper jeg i morgen og så overtager Mathias indtil 1. januar. 

Anmeld

31. juli 2013

Loa

Har ikke erfaring med det men ville bare sige jeg synes det er en fed beslutning. Ville så meget ønske det kunne have ladet sig gøre hos os økonomisk at isabellas far kunne have haft noget barsel med hende.

Jeg er overbevist om at det giver SÅ meget for barn og far at have unik alene tid sammen. Og håber virkelig det kan lade sig gøre ved det næste om end ikke bare en måneds tid....

Anmeld

31. juli 2013

Trinemn

Lullaby skriver:

Same same. Her stopper jeg i morgen og så overtager Mathias indtil 1. januar. 

Hvordan har du det med det?

Anmeld

31. juli 2013

Trinemn

Loa skriver:

Har ikke erfaring med det men ville bare sige jeg synes det er en fed beslutning. Ville så meget ønske det kunne have ladet sig gøre hos os økonomisk at isabellas far kunne have haft noget barsel med hende.

Jeg er overbevist om at det giver SÅ meget for barn og far at have unik alene tid sammen. Og håber virkelig det kan lade sig gøre ved det næste om end ikke bare en måneds tid....

Jeg er også sikker på det giver en helt masse og jeg tror også det bliver godt - jeg skal bare lige forene mig med at jeg nok ikke ser første gang han gør forskellige ting

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.