Lort lort på lort

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juli 2013

Anonym8827

Jeg er ikke utaknemmelig. Bare ked af at jeg skal vente 7 måneder mere med at komme igang. Også fordi jeg på KH og ikke ved hvad der så skal ske med min økonomi efter januar 2014. Men håber håber håber at komme ind til September 2013.
Men tak.!!! er glad. Skulle bare ovenpå igen.

Ej men det har også været en lorte morgen. Så har været rundt på gulvet. Mere den anden situation idag som har gjordt dagen øv. :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2013

Muffinmus

flere steder er 3/4 gået med en lang næse uden optagelse.
Så jo du er mere end heldig at være optaget på din drømme uddannelse:-) du skriver lige så heldig?i dette tilfælde er du jo så mere heldig end de 3 andre der fik et nej til deres ønskede uddannelse måske.
så græd af lykke i stedet for.
Jeg kom også først ind på vinterholdet, men fuck det, bare det at jeg har været så svine heldig at være kommet ind er så hurra agtigt at end ikke en negativ facebook kommentar kunne røre mig.
Og ja, det er KH indtil da, men i det mindste er der nogle penge til dig, selv om de stopper til januar.

Anmeld

30. juli 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Mitallerstørsteønske skriver:

Kom kun ind på 1 sted ud af 3 ansøgning på UCC i Københavns området, selv om UG fortalte at mine karakterer osv. Var gode nok..!!???
Når men kom ind på drømme stedet, problemet er at jeg er kommet ind D. 1/2-14.
Så nu har jeg søgt om at starte til efteråret i år 2/9-13....

Desuden så fik man lige en kæmpe sviner, af en fra Facebook.... Jamen godmorgen.'.!!!!!! Lort, lort på lort.!!!!! Skyd mig. Hvorfor kan jeg ikke bare være heldig, ligesom alle andre mennesker

Ring til uddannelsesstedetbog bed om at komme på venteliste hvis nogen skulle droppe ud eller aldrig møde op og der er ALTID en del af dem 

Anmeld

31. juli 2013

Anonym8827

MariaE skriver:

flere steder er 3/4 gået med en lang næse uden optagelse.
Så jo du er mere end heldig at være optaget på din drømme uddannelse:-) du skriver lige så heldig?i dette tilfælde er du jo så mere heldig end de 3 andre der fik et nej til deres ønskede uddannelse måske.
så græd af lykke i stedet for.
Jeg kom også først ind på vinterholdet, men fuck det, bare det at jeg har været så svine heldig at være kommet ind er så hurra agtigt at end ikke en negativ facebook kommentar kunne røre mig.
Og ja, det er KH indtil da, men i det mindste er der nogle penge til dig, selv om de stopper til januar.

Ja men en måned uden penge og skal starte studie med nye bøger osv. Det koster også.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.