Lort lort på lort

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.255 visninger
13 svar
22 synes godt om
30. juli 2013

Anonym8827

Kom kun ind på 1 sted ud af 3 ansøgning på UCC i Københavns området, selv om UG fortalte at mine karakterer osv. Var gode nok..!!???
Når men kom ind på drømme stedet, problemet er at jeg er kommet ind D. 1/2-14.
Så nu har jeg søgt om at starte til efteråret i år 2/9-13....

Desuden så fik man lige en kæmpe sviner, af en fra Facebook.... Jamen godmorgen.'.!!!!!! Lort, lort på lort.!!!!! Skyd mig. Hvorfor kan jeg ikke bare være heldig, ligesom alle andre mennesker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2013

DianaRJS

Mitallerstørsteønske skriver:

Kom kun ind på 1 sted ud af 3 ansøgning på UCC i Københavns området, selv om UG fortalte at mine karakterer osv. Var gode nok..!!???

Desuden så fik man lige en kæmpe sviner, af en fra Facebook.... Jamen godmorgen.'.!!!!!! Lort, lort på lort.!!!!! Skyd mig. Hvorfor kan jeg ikke bare være heldig, ligesom alle andre mennesker

øv øv men hey du er jo kommet ind på drømme uddannelsen være glad for det

håber det kan lade sig gøre for dig at starte til efteråret istedet for

Anmeld

30. juli 2013

AnnaK89

Du får jo kun optagelse et sted, selvom du har søgt 3 steder.
Den uddannelse du har søgt først er din 1. prioritet og kommer du ind der, så får du ikke optagelse på de andre.

Anmeld

30. juli 2013

LilleChelle

Som AnnaKJ siger, så bliver du altså kun optaget 1 sted.  

Er du optaget på 1. prioritet, så kigger de slet ikke på dine andre ønsker  

Og TILLYKKE  

Anmeld

30. juli 2013

FrkZier

i det mindste er du kommet ind.

Anmeld

30. juli 2013

Astoria

Profilbillede for Astoria

Du bliver, som sagt, kun optaget et sted. Det vil sige, hvis du er kommet ind på din første prioritet, så behandler de slet ikke din ansøgning for dine andre prioriteter. På denne måde sikrer de at flest muligt får deres drømme opfyldt. Så du er faktisk bedre stillet end mange andre  

Anmeld

30. juli 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Tillykke med optagelsen! Tag nogen VUC fag, evt som fjernundervisning, der er relevante for din uddannelse i ventetiden det kan være ganske godt givet ud, og så skal du ikke tænke på at finde et job for et halvt år. Det er nok heller ikk så nemt at finde.

Anmeld

30. juli 2013

raca

du er optaget på dit drømmestudie..

hvad skulle du bruge det at være optaget 3 steder til. det kan jo i praksis slet ikke lade sig gøre når du har fået første ønske opfyldt.

og ja der er et halvt år til du skal starte, men så må du jo bare lave noget studierelevant imens,

nogle gange må man bare være lidt toldmodig og vente..

Anmeld

30. juli 2013

C-Dog

Er du ikke en smule utaknemmelig? Se lige på det store billede og fortæl mig helt ærligt, synes du virkelig du er uheldig? Jeg ville juble hvis jeg var kommet ind på drømme studiet! Stort tillykke :-D

Anmeld

30. juli 2013

Havre74

Jeg forstår ikke lige din problemstilling.

Er du ked af det fordi du først skal starte i 2014`? eller er det fordi du er nød til at kombinere flere uddanelser`?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.