strækmærker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juli 2009

Monski

Jeg har heller ikke hørt at man kan gøre noget ved det, desværre.
Jeg er kun i uge 19 og jeg har allerede strækmærker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2009

Nanna1985

Man kan intet gøre ved strækmærkerne.. Jeg smurte mig selv med fed cream hverdag under hele min graviditet og da jeg var 6 mdr henne, kom de første 3 og efter det gik det ellers STÆRKT

Jeg fik dem i siderne og på hele maven  Jeg har virkelig taget MEGET MEGET Sol, men du kan godt se mine endnu, de er bare hvide, men de forsvinder ALDRIG

Anmeld

13. juli 2009

Ni-ko-li-ne

jeg nåede ikke at prøve dette selv men SarahB har en veninde som har brugt nogle produkter fra Clarins.... en peeling og en olie.... man skal bruge det mens de stadig er røde..... det skulle kunne hjælpe :0)

Anmeld

13. juli 2009

Honningblomst

Min mor har ikke et eneste trods det hun har født tre børn...jeg fik de sidste fjorten dage jeg gik over med den første, så her havde arv desværre intet at sige.
Jeg har nu været strærmærkefri i 13 dage, men det var vha kirurgi....ja, det hører med for nogle når man for børn, men det gør dem jo bestemt ikke kønnere...jeg kommer i hvert fald ikke til at savne mine strækmærker og det løse hud de var var skyld i-smiler
Knus Eva..

Anmeld

13. juli 2009

bette

man kan ik gøre noget mod strækmærker idet det er underhuden der sprækker ikke overhuden.. og man kan ikke smøre creme på underhuden.. så skulle man spise det.. lol
så nej der er ingen muligheder udover kirugi til at fjerne strækmærker.

men tænk på hvad du får ud af det.. en dejlig lille guldklump.

jeg smurte selv med alverdens dyre cremer i graviditeten og efter.. men intet hjalp..
så lær at lev med dem.. det er mit bedste råd

Anmeld

13. juli 2009

Honningblomst

bette skriver:

man kan ik gøre noget mod strækmærker idet det er underhuden der sprækker ikke overhuden.. og man kan ikke smøre creme på underhuden.. så skulle man spise det.. lol
så nej der er ingen muligheder udover kirugi til at fjerne strækmærker.

men tænk på hvad du får ud af det.. en dejlig lille guldklump.

jeg smurte selv med alverdens dyre cremer i graviditeten og efter.. men intet hjalp..
så lær at lev med dem.. det er mit bedste råd

Eller accepter at det er træls og ikke særlig kønt og få dem fjernet...det handler nok bare om hvem man er..-smiler
Men ja, der er intet at gøre andet end betale sig fra dem..smiler
Knus..

Anmeld

13. juli 2009

Isabels-mor

har altid haft dem i sidderne,da jeg ikke har været på den tynde side, kan man godt kalde det.. og der har de ikk været slemme, men på maven er de bare røde.. men som i siger der er ikke noget a gøre ved det og vil da heller have dem og min lille guldklump(som kommer snart) end undvære dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.