strækmærker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

695 visninger
16 svar
0 synes godt om
13. juli 2009

Isabels-mor

Hej
Jeg er gravid i 33 uge og har en dejlig stor mave med en lille prinsesse inden i. Der er bar lige en ting som er rigtig irriterne og det er a jeg har fået så mange strækmærket på maven.. Har smurt maven med crem og det det har ikke virket.. Vil hører om i har nogle forslag til hva jeg kan gøre for at forbygge så der ikk kommer så mange flere..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2009

Tina2

Det tror jeg desværre ikke du kan, da det vist er arveligt betinget.... Smurte selv min mave ind 3-4 gange om dagen i mandelolie og har ingen strækmærker fra nogle af mine graviditeter, men min mor har heller ikke et eneste......

Anmeld

13. juli 2009

jannilaursen

Mandal skriver:

Hej
Jeg er gravid i 33 uge og har en dejlig stor mave med en lille prinsesse inden i. Der er bar lige en ting som er rigtig irriterne og det er a jeg har fået så mange strækmærket på maven.. Har smurt maven med crem og det det har ikke virket.. Vil hører om i har nogle forslag til hva jeg kan gøre for at forbygge så der ikk kommer så mange flere..

jeg fik afvide a min JM at når man havde født skulle man smørre maven ind i et tykt lag sol crem og tage sol. så forsvinder de . selvf ikk første gang

Anmeld

13. juli 2009

Ox.

Mandal skriver:

Hej

Hejsa

Jeg er selv, 37+5 nu, jeg har også strækmærker, de har dog ikke været så voldsomme før for et par uger siden, og nu går det dælme stærkt, jeg smørre og smørre og har gjort det igennem hele min graviditet, men det har ikke hjulpet, tror bare at nogle får, og andre ikke gør

Knus Sussie 37+5

Anmeld

13. juli 2009

Lone Jakobsen

jannilaursen skriver:

jeg fik afvide a min JM at når man havde født skulle man smørre maven ind i et tykt lag sol crem og tage sol. så forsvinder de . selvf ikk første gang

mon ikke det er fordi at huden så bliver smuk brun og strækmærkerne dermed bliver mindre synlige?

må indrømme at jeg altid har hørt at man ikke kan gøre noget ved det. der sku være en meget dyr creme med a-vitamin (mener jeg) den må først bruges efter fødslen.... men selv med denne dyre creme sku resultaterne være sparsomme.
det er bare en af de ting vi må leve med efter fødslen af vores små vidundere
Lone

Anmeld

13. juli 2009

Diana...

nutche skriver:

mon ikke det er fordi at huden så bliver smuk brun og strækmærkerne dermed bliver mindre synlige?

må indrømme at jeg altid har hørt at man ikke kan gøre noget ved det. der sku være en meget dyr creme med a-vitamin (mener jeg) den må først bruges efter fødslen.... men selv med denne dyre creme sku resultaterne være sparsomme.
Lone

Anmeld

13. juli 2009

jannilaursen

nutche skriver:

Lone

Nej ,,  ..
jeg kan ikke tage i mod farve .. Men hun sagde de ville forsvinde

Anmeld

13. juli 2009

Kaufie

Sig lige til hvis det virker - det med at tage sol......

For så tror jeg jeg vil investere i solcentre..... De må gå rigtig gode tider i møde.

Tror desværre ikke rigtig det vil virke - men modbevis det gerne!!

Anmeld

13. juli 2009

Pige2009

Jeg har heller ingen strækmærker endnu, men det kommer nok... Har også hørt det skulle være arveligt betinget, og så kan man jo hverken gøre fra eller til.

Knus Linda 27+2

Anmeld

13. juli 2009

Isabels-mor

Jeg har oss hørt man kan smørre maven ind i olivenolie skulle både forbygge og hele huden lidt..  er der andre der har hørt det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.