piger har brug for haste hjælp!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juli 2013

MariaKyedDK

DianaRJS skriver:

min skønne søn bliver 5 år på mandag d. 5 august...

jeg har været igang med at rydde op i alt hans legetøj og han mangler helt seriøst intet!!!!!!

jeg Aner SLET ikke hvad jeg skal give ham

det er bare forfærdeligt ikke at vide hvad man skal give sit barn i fødselsdags gave... men han har virkelig alt... hans morfar har møgforkælet ham så er helt tør for ideer....

havde besluttet jeg ville købe en seng, da deres oldemor ringede og sagde at det havde hun da købt til ham... så nu er jeg fortabt!!!

HJÆÆÆÆLPP!

Play mobil Lego er da for de helt små er jeg ret sikker på.... 

Min søn på 6½ år leger meget med Lego Chima + Lego Ninjaco + Lego City...og pokemon og lego hero faktory.. 

men der er også meget forskel på hvad de leger med som 5 årig og så næsten 7  

da min søn var 5 var hans interesser helt anderleds, der legede han med Ben 10 og Bakugan - og det gider han slet ikke mere.

da han blev 6 , gav vi ham en Nintendo 3DS med Mariospil, og det var et KÆMPE hit, men nu gider han ikke rigtig mere allerede...  

det er sjovere og bytte pokemonkort med sine kammerater  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2013

LinLin

DianaRJS skriver:

han ønskeseddel er:

Ninjago ting

ny seng

skateboard

og da vi spurgte ham om der ikke var emre sagde han bare...

næææ for så har jeg alt jeg behøver

men skateboard, og ny seng er købt af andre i familien...

og ninjago har jeg kun kunnet finde i lego fra 6 år, men har lige kigget igen og kan se der er kommet andet fra 5 år så det er jo helt sikkert noget jeg skulle prøve at se på

Det med 6 år er bare ifht til at samle det der er noget der først er fra 8år, men det er de helt store ting.... Han kan vel få hjælp af en voksen..?

Anmeld

30. juli 2013

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
DianaRJS skriver:

det kunne være en ide...

men er det ikke først fra 6 år?

Noget er. Min søn på 5 elsker at lege med det. Selv lillebror på 2 år er god til at lege med det

Anmeld

30. juli 2013

MorDk

Skal det være legetøj?

Hvad med en oplevelse?

Anmeld

30. juli 2013

TweenStar.dk

Hvad med et løbehjul? Sådan et vidste min søn først han ønskede sig da han fik det. 

Anmeld

30. juli 2013

DianaRJS

MorDk skriver:

Skal det være legetøj?

Hvad med en oplevelse?

altså skal ikke decideret være legetøj, men den med oplevelse tror jeg ikke han synes er "sjov" at få da vi jo lige har haft somemrferie og har oplevet en masse der...

men som skrevet havde jeg jo selv tænkt på at købe en seng, som hans oldemor så kom mig forkøbet med

Anmeld

30. juli 2013

DianaRJS

TweenStar.dk skriver:

Hvad med et løbehjul? Sådan et vidste min søn først han ønskede sig da han fik det. 

det har han allerede fik han i julegave

Anmeld

30. juli 2013

Savannah

Du skriver at han får et skateboard, så ville jeg købe Pro tec sikkerhedsudstyr, klistermærker og en holder til skateboarded, så man ikke falder over det (av siger jeg bare..) det er ikke så store gaver, men måske en idé :-)

Anmeld

30. juli 2013

Camille Mørch Andersen

DianaRJS skriver:

han fik en nintendo i julegave af mine forældre sidste år, og har et hav af spil dertil... men han bruger den fktisk aldrig... udover det har vi selv ipad, og wii, som faktisk heller ikke bliver brugt så "computer" spil interessere ham ikke rigtig....

cykel fik han i martsmånede, da den anden blev stjålet, og han er rigtig glad for at cykle. så der var vi nødt til at finde en til ham...

men kan være jeg skal prøve at kigge på noget lego... troede bare først det var fra 6 år men kan godt se når jeg har kigget ved br at de har en del til dem på 5 også

HVAD MEED ET LØBEHJUL! det er alle børn vilde med!

Anmeld

30. juli 2013

Benjamins'mor

Min lillebror er godtnok lige blevet 7, men han ønskede i julegave Jake og piraterne ting, vi gav ham kaptajn klos skib, det er fra fisher Price.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.