piger har brug for haste hjælp!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.485 visninger
20 svar
4 synes godt om
29. juli 2013

DianaRJS

min skønne søn bliver 5 år på mandag d. 5 august...

jeg har været igang med at rydde op i alt hans legetøj og han mangler helt seriøst intet!!!!!!

jeg Aner SLET ikke hvad jeg skal give ham

det er bare forfærdeligt ikke at vide hvad man skal give sit barn i fødselsdags gave... men han har virkelig alt... hans morfar har møgforkælet ham så er helt tør for ideer....

havde besluttet jeg ville købe en seng, da deres oldemor ringede og sagde at det havde hun da købt til ham... så nu er jeg fortabt!!!

HJÆÆÆÆLPP!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2013

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
DianaRJS skriver:

jeg har været igang med at rydde op i alt hans legetøj og han mangler helt seriøst intet!!!!!!

det er bare forfærdeligt ikke at vide hvad man skal give sit barn i fødselsdags gave... men han har virkelig alt... hans morfar har møgforkælet ham så er helt tør for ideer....

havde besluttet jeg ville købe en seng, da deres oldemor ringede og sagde at det havde hun da købt til ham... så nu er jeg fortabt!!!

HJÆÆÆÆLPP!

Hvad med at købe noget playmobil til ham.

Anmeld

29. juli 2013

DianaRJS

hannetheis skriver:

Hvad med at købe noget playmobil til ham.

det kunne være en ide...

men er det ikke først fra 6 år?

Anmeld

29. juli 2013

LinLin

Cykel?
Nintendo?

Han han/de skylanders? (Til ps3, wii el. Xbox?) det hitter hos alle drenge i min søn klasse

Bilka plejer at have -40% på lego i starten af august; det venter jeg på til min søn på knapt 7 (dog til julegave, da han får en tablet i fødselsdagsgave)

Anmeld

29. juli 2013

DianaRJS

LinLin skriver:

Cykel?
Nintendo?

Han han/de skylanders? (Til ps3, wii el. Xbox?) det hitter hos alle drenge i min søn klasse

Bilka plejer at have -40% på lego i starten af august; det venter jeg på til min søn på knapt 7 (dog til julegave, da han får en tablet i fødselsdagsgave)

han fik en nintendo i julegave af mine forældre sidste år, og har et hav af spil dertil... men han bruger den fktisk aldrig... udover det har vi selv ipad, og wii, som faktisk heller ikke bliver brugt så "computer" spil interessere ham ikke rigtig....

cykel fik han i martsmånede, da den anden blev stjålet, og han er rigtig glad for at cykle. så der var vi nødt til at finde en til ham...

men kan være jeg skal prøve at kigge på noget lego... troede bare først det var fra 6 år men kan godt se når jeg har kigget ved br at de har en del til dem på 5 også

Anmeld

29. juli 2013

LinLin

DianaRJS skriver:

han fik en nintendo i julegave af mine forældre sidste år, og har et hav af spil dertil... men han bruger den fktisk aldrig... udover det har vi selv ipad, og wii, som faktisk heller ikke bliver brugt så "computer" spil interessere ham ikke rigtig....

cykel fik han i martsmånede, da den anden blev stjålet, og han er rigtig glad for at cykle. så der var vi nødt til at finde en til ham...

men kan være jeg skal prøve at kigge på noget lego... troede bare først det var fra 6 år men kan godt se når jeg har kigget ved br at de har en del til dem på 5 også

David fik alm. Cars lego da han blev 5 nu er det ninjago og chima der hitter

Anmeld

29. juli 2013

gonefishing

DianaRJS skriver:

HJÆÆÆÆLPP!

Hvad ønsker han sig? tænker at når man er 5 år har man så ikke en helt vild lang ønskeliste?

Anmeld

29. juli 2013

DianaRJS

LinLin skriver:

David fik alm. Cars lego da han blev 5 nu er det ninjago og chima der hitter

ja er jo nemlgi det jeg godt er klar over.. for han snakker ikke om andet end ninjago det er så slemt de leger de er ninjago ude i baghaven haha

Anmeld

29. juli 2013

DianaRJS

Flodkilling skriver:

Hvad ønsker han sig? tænker at når man er 5 år har man så ikke en helt vild lang ønskeliste?

han ønskeseddel er:

Ninjago ting

ny seng

skateboard

og da vi spurgte ham om der ikke var emre sagde han bare...

næææ for så har jeg alt jeg behøver

men skateboard, og ny seng er købt af andre i familien...

og ninjago har jeg kun kunnet finde i lego fra 6 år, men har lige kigget igen og kan se der er kommet andet fra 5 år så det er jo helt sikkert noget jeg skulle prøve at se på

Anmeld

29. juli 2013

LinLin

DianaRJS skriver:

ja er jo nemlgi det jeg godt er klar over.. for han snakker ikke om andet end ninjago det er så slemt de leger de er ninjago ude i baghaven haha

Man kan også få sværd/pandebånd og sådan noget, så de rigtigt kan lege ninjaer på nettet.... Eller i legoland

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.