Flodkilling skriver:
Her tog det altså en måned! før det lykkes 
Vores datter var ikke særlig social eller vant til andre børn, hun klisterede sig op af de voksne, og på ALLE billederne fra VS sidder hun på armen, og det var tit vi fik af vide at hun hang ret meget.
Men det er altså ændret!
Min erfaring er at når de er "de mindste" så er de typsik mere "sarte" og vil hænge ect. men på et tidpsunkt er de ikke de mindste længere og så sker der et eller andet.
I dag er vores datter super glad for sin vuggestue, og hun er så glad at selvom vi flytter et par km væk her i næste måned, så får hun lov at gå i den gamle VS indtil hun skal i børnehave (hun er 2,5år).
Det kan sagtens lade sig gøre, men for nogen tager det bare længere tid end andre.
Det er rart at høre, selvom det er hårdt lige nu, lyder det som om jeg godt kan tro på det bedste, og hun bare skal ha lidt mere tid!
De sige i VG, at når hun har "knyttet" sig til en, eksempelvis indkøringspersonen, når hun så skal hen til anden, pga pauser eller noget, så vælter verdenen for hende. Når indkøringspersonen så kommer retur, har hun fundet tryghed i den anden voksne, og vil ikke tilbage til indkøringspersonen! Så det er lidt hårdt... Jeg håber hun lærer at acceptere det inden længe!
Anmeld