Hvor almindelige er tatoveringer nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juli 2013

Monski

Ciss skriver:

Jeg er bare nysgerrig.

Jeg synes, her er så mange tråde, som omhandler tatoveringer, så nu spørger jeg: Har du en eller flere tatoveringer?

Jeg har nogle stykker, men da har allesammen utrolig stor betydning for mig og jeg fortryder overhovedet ikke
Men jeg kan også skjule allesammen og jeg vil faktisk ikke have flere - har dog en sidste én som jeg nok ender med at få lavet. Til ære for min morfar vil jeg have skrevet "kæmp for alt hvad du har kært, dø om så det gælder, da er livet ej så svært døden ikke heller"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2013

Ciss

Frk. Himmelblå skriver:

Læste for nyligt, at det nu er 40% af de 15-27årige, der er tatoverede.

Så det er bestemt ikke længere noget unikt/ekstremt, men er blevet et helt mainstream udtryksmiddel.

Jeg vil aldrig tatoveres, - jeg elsker min krop, som den er, og synes, den er lidt "hellig", som den er...

Men jeg overvejede det kortvarigt, da jeg var 16. Det tror jeg, de fleste gør i den alder..

De tal passer meget godt med mit indtryk.

Lidt morsomt, at noget som var totalt oprørsk og næsten lidt "halvkriminelt" da jeg var lille, nu nærmest er standard.

Selv har jeg intet ønske eller behov for at have en, men nogle gange føler man sig da næsten i mindretal.

Anmeld

28. juli 2013

wamse

Jeg har 7 stk, og er på ingen måde færdig med at få lavet nogle 

Anmeld

28. juli 2013

Rockertand

Aldrig i livet, jeg har set meget få tatoveringer nogensinde, hvor jeg tænkte, at de var ok.
Hovedparten af tatoveringer vist herinde er decideret sjusket og dårligt lavet, og jeg undres over det lave niveau i Danmark, når man ser, hvad amerikanerne kan præstere.

Anmeld

28. juli 2013

M (:

Ciss skriver:

Jeg er bare nysgerrig.

Jeg synes, her er så mange tråde, som omhandler tatoveringer, så nu spørger jeg: Har du en eller flere tatoveringer?

Hvis jeg nogensinde skal giftes med min kæreste, kunne jeg godt overveje et lille monogram på min ringfinger (lidt kikset, men også lidt sødt synes jeg), da jeg ikke er ret god til at gå med ring, og ej heller må i mit erhverv. 

Anmeld

28. juli 2013

L&V

dJeg har ingen og ska heller ik ha.. Må indrømme jeg finder det ucharmerende på en eller anden måde.. Det er blevet lidt for hver mands eje til mig

Anmeld

28. juli 2013

DianaRJS

Ciss skriver:

Jeg er bare nysgerrig.

jeg har 3.

mine børns navne og fødselsdagsdatoer på hvert håndled, og mit mellemnavn som jeg fik fra min bedstefar få dage før han døde på min venstreskulder...

alle mine tattoveringer er med betydning..

kunne ikke drømme om at få noget tattoveret på min krop der  ikke have betydning, da jeg ikke vil stå om 10 år og have fortrudt jeg har fået dem

Anmeld

28. juli 2013

grinny

Har ikke og får aldrig! 

Har aldrig kunne se ideen i at der skal blæk ind under din hud? Vi går op i sundhed osv, og alligevel er vi villige til at proppe noget unaturligt som blæk ind under huden?

Well, jeg synes ikke det er pænt og jeg synes det ødelægger kroppen, men jeg kritisere ikke folk der viser dem frem og jeg fortæller heller ikke at jeg synes de er dumme, det er deres eget valg 

Anmeld

28. juli 2013

Benjamins'mor

Jeg har ingen.

Har tit haft tanken at jeg ville have en, men kommer lidt fra det igen.
Jeg vil overveje det nøje, for vil helst ikke få en og så fortryder efter en måned.

Anmeld

28. juli 2013

Frk. Himmelblå

Ciss skriver:

De tal passer meget godt med mit indtryk.

Lidt morsomt, at noget som var totalt oprørsk og næsten lidt "halvkriminelt" da jeg var lille, nu nærmest er standard.

Selv har jeg intet ønske eller behov for at have en, men nogle gange føler man sig da næsten i mindretal.

Ja, men sådan er det vel nærmest gået med al ekstrem "ungdomskultur" op gennem tiden. Det vokser sig større og større, og så rykkes grænserne for det outrerede.. Som regel går det så også lidt i sig selv igen, da interessen mindskes, når efterspørgslen  har været høj et stykke tid. Det bliver sådan nogle bølgeudsving i kulturen.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.