Hvor almindelige er tatoveringer nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Har du en eller flere tatoveringer?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.296 visninger
21 svar
5 synes godt om
28. juli 2013

Ciss

Jeg er bare nysgerrig.

Jeg synes, her er så mange tråde, som omhandler tatoveringer, så nu spørger jeg: Har du en eller flere tatoveringer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg har ik nogen, men har bestemt måske engang i fremtiden. Hvis jeg nogensinde ska ha en tatto, ska det være en meget lille en, som feks har forbindelse til min familie.

Men må indrømme at jeg ik er ret vild med tatto, og slet ik de helt store der ik ka skjules. Sorry!! Vh stine

Anmeld

28. juli 2013

EKAB

Profilbillede for EKAB
Jeg har mange, og skal bestemt have flere.

Anmeld

28. juli 2013

Sander&Vitus-Mor

Jeg er bare nysgerrig.

Jeg synes, her er så mange tråde, som omhandler tatoveringer, så nu spørger jeg: Har du en eller flere tatoveringer?

har stemt at jeg har flere og at jeg er glad for dem :-) 

skal helt sikkert have flere, men det må vente til efter gravidteten.

Anmeld

28. juli 2013

LinLin

Har en og skal have lavet en mere om to uger

Anmeld

28. juli 2013

Mimi d

Har ingen og skal heller ikke have. Jeg synes der er noget utrolig charmerende ved folk uden tatooveringer, især fordi så mange har tatoveringer. Så synes at når man kan stå imod, lysten til at tegne på sig selv, ja så kan man også nyde sin krop, naturlig som den er.

Kan godt se det sjove i at tegne, men ikke på mig! og heller ingen skrift, jeg er jo ingen notesblok!

Har selv meget gerne ville have en tattoo, men er kommet væk fra det og det er jeg rigtig glad for. Vil heller ikke sige til mine børn at jeg har en tattoo, men du må ikke, først når du selv er gammel nok ...

Anmeld

28. juli 2013

Laulund87

Jeg har 2 og skal helt klart have flere når der er penge til det

Anmeld

28. juli 2013

Frk. Himmelblå

Læste for nyligt, at det nu er 40% af de 15-27årige, der er tatoverede.

Så det er bestemt ikke længere noget unikt/ekstremt, men er blevet et helt mainstream udtryksmiddel.

Jeg vil aldrig tatoveres, - jeg elsker min krop, som den er, og synes, den er lidt "hellig", som den er...

Men jeg overvejede det kortvarigt, da jeg var 16. Det tror jeg, de fleste gør i den alder..

Anmeld

28. juli 2013

mulle85

jeg har 2 og skal bestemt have flere, synes det er flot!

Anmeld

28. juli 2013

BellaCiinea

Ciss skriver:

Jeg er bare nysgerrig.

Jeps og er glad for dem allesammen, og skal bestemt ha flere Har allerede et par stykker i tankerne

Har 5 nu.. En stor kolibri på ryggen, min fødselsdato på armen, et bogstav på hver ankel (C for min lillebror og N for min storesøster), og så har jeg en koifisk på benet Elsker dem alle  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.