Giver i jer selv lommepenge..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juli 2013

gonefishing

E.J.mor. skriver:

hej piger

Som overskriften lyder,giver i jer selv lommepenge..??

eller køber i bar når i har brug for ting, eller giver i jer selv penge og sparer sammen til makeup,smykker,tøj,skønhedspleje,sko,negle,tasker

you name it, kan være hvadsomhelst

der er tit så mangler jeg så mange ting...øhmm og har sagt til min mand om ikke vi kan give os selv lommepenge så man havde en chance for at købe noget til en.

feks hvis nu det er noget dyrt

jeg vil gerne have en ny tatoo til og en ny flot taske, og tøj mangler jeg så ekstremt meget da jeg nu har tabt 30 kg så der er så lidt tøj tilbage i mit skab

er lidt nysgerrig hvordan i gør,så lad mig hører, og ja selvfølgelig er der forskel på ens økonomi,hvad der kan lade sig gøre.

hilsen charlotte

ja - som noget nyt fra næste måned...
Jeg plejer at bruge ALLE mine penge på mine børn.
Det er tit jeg tænker: "ok jeg mangler en ansigt cream og jeg ved at den til 330 kr er den bedste til mig", så står jeg nede i Matas og kigger på prisen og tænker : "ej det er også mange penge at bruge på mig selv"..
Alligevel går jeg ud og køber en ny lampe til 550 kr til børneværelset...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2013

CroQuis

Vi har hver vores opsparing 

Anmeld

28. juli 2013

SjeBets

Nope. men vi har heller ikke og får heller ikke fælles økonomi, vi har ting vi betaler begge to, og når det så er betalt så er resten af vores løn vores.

Så hvis jeg mener jeg mangler en ny sadle til min hest og har pengene så køber jeg det, men ikke på bekosting af vores husholding som jeg står for, eller hvis min unger mangler noget.

Anmeld

28. juli 2013

Zelinasmor

Vi har fælles økonomi (jeg tjener 90.000 mere om året end min kæreste) men vi deler alt.

når alt er betalt ligger vi 4000 til mad, bleer og diverse. (Vi har et barn) og så har vi 2-3000 hver i "lommepenge" om måneden. Plus en opsparing vi sætter 1500 ind på. 

Vi går meget op i at pleje os selv OG vores datter. Hun får tøj, legetøj osv når hun mangler, tit lidt oftere  Men vi vil have lov at bruge penge på hver vores interesser.

Min kæreste bruger hans på spil, elektronik osv. Jeg bruger på tøj, make up, Extensions osv  Det fungere rigtig godt her.

Anmeld

28. juli 2013

Carina:-)

Vi har fællesøkonomi,men tjener vores egne penge så vi bruger det vi har lyst til på os selv.

Jeg gider ikke begrebet lommepenge,og gider endnu mindre at skulle spørge min mand-Og han har det på samme måde

Anmeld

28. juli 2013

Juliekp

E.J.mor. skriver:

hej piger

Som overskriften lyder,giver i jer selv lommepenge..??

eller køber i bar når i har brug for ting, eller giver i jer selv penge og sparer sammen til makeup,smykker,tøj,skønhedspleje,sko,negle,tasker

you name it, kan være hvadsomhelst

der er tit så mangler jeg så mange ting...øhmm og har sagt til min mand om ikke vi kan give os selv lommepenge så man havde en chance for at købe noget til en.

feks hvis nu det er noget dyrt

jeg vil gerne have en ny tatoo til og en ny flot taske, og tøj mangler jeg så ekstremt meget da jeg nu har tabt 30 kg så der er så lidt tøj tilbage i mit skab

er lidt nysgerrig hvordan i gør,så lad mig hører, og ja selvfølgelig er der forskel på ens økonomi,hvad der kan lade sig gøre.

hilsen charlotte

Jeg køber ting når jeg har brug for det. Har f.eks lige købt en dejlig ny taske fra DKNY til 2.000 ,- ... Jeg spare ikke op til noget, medmindre det er rigtig dyrt, som da jeg fik lavet bryster.

Anmeld

28. juli 2013

EnGodMor

Fenja09 skriver:

Vi køber når vi synes vi mangler noget eller ønsker os noget.

Derudover har vi en opsparing til større ting, som rejser etc.

/Fenja

Sådan er det os her

Anmeld

28. juli 2013

EnGodMor

Flodkilling skriver:

ja - som noget nyt fra næste måned...
Jeg plejer at bruge ALLE mine penge på mine børn.
Det er tit jeg tænker: "ok jeg mangler en ansigt cream og jeg ved at den til 330 kr er den bedste til mig", så står jeg nede i Matas og kigger på prisen og tænker : "ej det er også mange penge at bruge på mig selv"..
Alligevel går jeg ud og køber en ny lampe til 550 kr til børneværelset...

Det kunne være mig der skrev det der

Anmeld

28. juli 2013

Sander&Vitus-Mor

Vi har fællesøkonomi, og snakker sammen hvis der er noget vi godt kunne tænke os som er af en højere pris. Men vi køber når vi har behov og mangler :-)

Anmeld

28. juli 2013

Sander&Vitus-Mor

Vi har fællesøkonomi, og snakker sammen hvis der er noget vi godt kunne tænke os som er af en højere pris. Men vi køber når vi har behov og mangler :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.