Ikke ryger, på besøg i rygers hjem?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juli 2013

Ciss

Det komer lidt an på.

Hvis de kun ryger ude, er det jo mest på deres tøj, man mærkerdet. Jeg undrer mig mest over, at de selv ikke mærker det. Det kan hurtigt blive lidt indelukket luft - men det kan der jo også hos f eks folk, som bruger meget hvidløg.

Hvis de ryger inde, synes jeg, det er kvalmende, og det er gerne en lettelse at komme ud i frisk luft igen. Nu har jeg astma, så det kan godt være, at jeg reagerer lidt ekstra, men jeg synes, jeg bliver tung i hovedet og mister appetitten. - Og så er det utrolig dejligt at komme hjem og få skiftet tøj bagefter.

Heldigvis er de rygere, jeg omgåes, folk, som går ud, når de ryger. Jeg har indtryk af, at det i dag mest er ældre mennesker, som ryger inde.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2013

Isabella_mor

Tjah, valget er jo mit om jeg vil komme der. Men det eneste rygerhjem jeg kommer i er min fars og de er enormt søde til lufte ud og rykke rygningen udendørs når vi er der med lillemanden. det er super dejligt, nu ryger jeg selv en lille en eller to om dagen hvor jeg går udenfor, primært når sønnike er lagt i seng. Så hvis rygning foregår udenfor og hvis man ikke ligefrem stikker fingrene ind i munden på ungerne umiddelbart efter man har røget så ser jeg ikke noget problem i det. 

Men hvis jeg kender nogle der er stor ryger og deres hjem er fyldt med røg, så kommer jeg simpelthen bare ikke i det hjem med mit barn. Så simpelt er det altså bare. 

Anmeld

28. juli 2013

Louise H.

Jeg kan godt synes det er træls, hvis jeg er hos nogen der virkelig kæderyger og man knap nok kan trække vejret.. Men ellers rører det mig ikke synderlig meget. Jeg er jo ikke chef i deres hjem

Herhjemme bliver rygere dog pænt bedt om at gå på altanen og lukke døren ind til stuen når de står der og oser

Anmeld

28. juli 2013

LilleLene

LilleChelle skriver:

Hvordan har du det som ikke ryger, med at komme hos folk der ryger? 

Er selv x-ryger, så det genere mig ikke så meget, skifter bare tøj når jeg kommer hjem

Men har jeg min søn med, bliver der IKKE røget inde, ellers kommer jeg der ikke

Anmeld

28. juli 2013

mpr

LilleChelle skriver:

Meget ubekvemt.. Og jeg er ikke engang gravid  

Jeg bliver fysisk dårlig af at sidde i et rum imens der bliver røget eller lige er blevet røget. Hvis jeg bare sidder i et hjem hvor der normalt bliver røget i gør det mig ikke så meget men det at sidde der imens der bliver røget eller er blevet røget imens jeg har været der gør mig utilpas.. Så jeg ber helst om folk ikke kan ryge udenfor hvis jeg kommer for ellers kommer jeg helst ikke på besøg hos dem da jeg ikke vil have ødelagt en dag eller weekend af hovedpine og kvalme

Anmeld

28. juli 2013

CroQuis

Jeg hader det! 

Blive tung i hovedet / får hovedpine når jeg opholder mig i et rum hvor der bliver røget.. Også bryder jeg mig generelt ikke om lugten af røg, der bare hænger i alt 

Min mor ryger (desværre) indendørs og jeg hader at opholde mig hos hende... 

Anmeld

28. juli 2013

Misscbn

LilleChelle skriver:

Jeg bryder mig ikke om at komme i ryger hjem, og slet ikke hvis min søn skal med så kommer jeg ikke..

Min søn kan ikke tåle røg og heldigvis er der ikke rigtig nogen i min omgangskreds som ryger

Anmeld

28. juli 2013

LilleChelle

Dejligt så mange har lyst til at svare  

Anmeld

28. juli 2013

Juliekp

LilleChelle skriver:

Hader det helt vildt! Synes altid at man er tvunget til at gå i bad, fordi ens tøj, hud og hår stinker så langt væk af røg.

Synes simpelthen det er for klamt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.