Ikke ryger, på besøg i rygers hjem?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juli 2013

grinny

Jeg kan godt sidde i et rum hvor der bliver røget, bare helst i nærheden af et åbent vindue. Jeg hader lugten på mig og mit tøj når jeg kommer hjem.

Er x-ryger og har aldrig vidst det lugtede så meget 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2013

DianaRJS

LilleChelle skriver:

Hvordan har du det som ikke ryger, med at komme hos folk der ryger? 

har det fint med det, så længe man ikke skal "skære" sig igennem røgen...

man må jo acceptere at det er deres hjem, og dem der bestemmer om der skal ryges inde eller ej. er man utilfreds med det, må man jo lade være med at besøge dem

har dog den aftale med dem jeg kender der ryger indedøre, at de ikke ryger i samme rum som mine drenge er da den store har astma, MEN det er med pæn forspørgelse

Anmeld

28. juli 2013

baby012

Kommer ikke med mine børN i hjem hvor der ryges indenfor.. 

og helst heller ikke alene 

Anmeld

28. juli 2013

kesuh

Den eneste jeg kommer ved, der ryger indenfor er min søster. Jeg har dog løst problemet med at tune hendes lighter til tider når hun er uopmærksom, fordi så bliver flammen lige "lidt" for stor og hun får et chok og så går hun udenfor for at ryge og skumle over sin dumme lillebror

Jeg har generelt ikke noget imod folk ryger indenfor, men bare det ikke er i mit hjem. Så bliver de sgu smidt ud på altanen

Dog så stinker ens tøj af røg bagefter og jeg bryder mig ikke om det-.-"

Anmeld

28. juli 2013

jydeinden

har jeg det fint med, folk må gøre som det passer dem så længe de ikke i nærheden af børn, så er jeg fuldkommen ligeglad

Anmeld

28. juli 2013

mrhl

Dem jeg kender, der ryger, ryger enten udendørs eller i et rum som køkkenet eller lignende... Det generer mig ikke overhovedet. Selvfølgelig kan man lugte det, men så længe det ikke er mit hjem er det i orden

Faktisk har jeg heller ikke rygeforbud i mit eget hjem som sådan. Har en veninde der ryger som får lov til at ryge en smøg eller to ud af køkkenvinduet hjemme ved mig, når hun er her. Er ikke så fanatisk

Anmeld

28. juli 2013

Bshizzle

Et ryger hjem stinker helt vildt!! 

Vi begge her hjemme ryger UDENFOR..

Og det samme gør min del af familien og de venner der ryger..

Dog ryger min Søn'd Bedstemor indenfor, men aldrig når min søn er ved siden af, MEN alligevel stinker hans tøj + taske når han kommer hjem derfra. 

- Så både alt "rene" tøj og Taske blir vasket efter besøg. 

Anmeld

28. juli 2013

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
Hader røg og mine øjne begynder hurtig at svie og synes det er ubehageligt at inhalere røg
Når det så er sagt så finder jeg mig i det og kan ikke tillade mig at stille krav til rygererne i hjemmet. Det er mig der er gæst og mig der må indordne mig og ikke omvendt. Hvis man ikke kan indordne sig som gæst må man holde sig væk synes jeg.
Tilhengæld synes jeg at de rygere man besøger godt kan bruge sin fornuft og gå udenfor i den tid de nu har gæster for at vise respekt. Især når man har børn med.

Anmeld

28. juli 2013

Masig

Jeg får svært ved at trække vejret hvis der ryges, så jeg opholder mig så kort tid som muligt i nærheden af folk der ryger... der må ikke ryges i vores hjem og de rygere jeg kender er gode til at ryge udenfor eller i bestemte rum så det ikke påvirker os andre så meget...

Anmeld

28. juli 2013

1990h

LilleChelle skriver:

Hvordan har du det som ikke ryger, med at komme hos folk der ryger? 

ville være ligeglad.
men kender ingen der ryger inde..og hvis jeg gjorde og vi sku på besøg så vil jeg hører om de gad ryge ude den dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.