hårfarvning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juli 2013

gædde/gitte

Anonym skriver:

Ohøj
Jeg starter lang behandling ivf med nedregulering i morgen....
MEn kunne super godt tænke mig at blive afbleget i håret- Er det total åndsvagt??
Har jo ikke lyst til at påvirke ægudviklingen negativt.... Har det betydning eller ej
Erfaring søges-tak

jeg er iui kone....

Jeg var holdt helt op med farvning - men alt det her behandlingshalløj er fandme så nedslående, så gad ikke ligne en gammel kælling længere - afblegede det og fik et lille humør løft

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2013

babyolesen

Jeg vil ikke gøre det.

Jeg tager absolut ingen chancer i forhold til påvirkninger. Men mange farver håret uden det har haft betydning...

Anmeld

30. juli 2013

Anonym trådstarter

Britt88 skriver:

Så længe du ikke er gravid kan jeg ikke se noget problem i det!

tak for svar
jeg er gået i tænkboks

Anmeld

30. juli 2013

Anonym trådstarter

BigHope13 skriver:

Jeg har ikke hørt noget om at hårfarvning skulle have betydning for ægudviklingen, men skal selvfølgelig ikke gøre mig klog på det.
Pøj Pøj med forsøget

tak for svaret og
er gået i tænke boks

Anmeld

30. juli 2013

Anonym trådstarter

CroQuis skriver:

Mellem vores andet og tredje ICSI forsøg, valgte jeg at få lavet striber i håret (økofrisør).. Ville dog ikke vælge at farve hele håret, i tilfælde af at jeg blev gravid, for så ville man få en herre grim udgroning eftergraviditet/amning...

Og blev så gravid i tredje forsøg.. Så hos mig har det ikke haft nogen betydning.. 

tak for svaret
jeg havde heller ikke tænkt at det hele skulle afbleges- kun som striber, men har jo ikke lyst til at "gøre noget som ikke er smart"...... men tak for din erfaring

Anmeld

30. juli 2013

Viventerjer

Anonym skriver:

Ohøj
Jeg starter lang behandling ivf med nedregulering i morgen....
MEn kunne super godt tænke mig at blive afbleget i håret- Er det total åndsvagt??
Har jo ikke lyst til at påvirke ægudviklingen negativt.... Har det betydning eller ej
Erfaring søges-tak

Jeg fik farvet håret op til vi startede i behandling.. Men ville aldrig gøre det mens jeg var i behandling .. Tænker ligesom så meget andet, så er sådan nogle ammoniakdampe ikke særlig sundt for en, og slet ikke når man er ved at forsøge at blive gravid .. Men bygger det udelukket på mine egne holdninger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.