hårfarvning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.607 visninger
15 svar
8 synes godt om
27. juli 2013

Anonym trådstarter

Ohøj
Jeg starter lang behandling ivf med nedregulering i morgen....
MEn kunne super godt tænke mig at blive afbleget i håret- Er det total åndsvagt??
Har jo ikke lyst til at påvirke ægudviklingen negativt.... Har det betydning eller ej
Erfaring søges-tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2013

Anonym trådstarter

Næsten 40 visninger men ingen meninger eller råd....

Anmeld

28. juli 2013

Hullabullabulla

Anonym skriver:

Ohøj
MEn kunne super godt tænke mig at blive afbleget i håret- Er det total åndsvagt??
Har jo ikke lyst til at påvirke ægudviklingen negativt.... Har det betydning eller ej
Erfaring søges-tak

Så længe du ikke er gravid kan jeg ikke se noget problem i det!

Anmeld

28. juli 2013

BigHope13

Anonym skriver:

Ohøj
Erfaring søges-tak

Jeg har ikke hørt noget om at hårfarvning skulle have betydning for ægudviklingen, men skal selvfølgelig ikke gøre mig klog på det.
Pøj Pøj med forsøget

Anmeld

28. juli 2013

CroQuis

Mellem vores andet og tredje ICSI forsøg, valgte jeg at få lavet striber i håret (økofrisør).. Ville dog ikke vælge at farve hele håret, i tilfælde af at jeg blev gravid, for så ville man få en herre grim udgroning eftergraviditet/amning...

Og blev så gravid i tredje forsøg.. Så hos mig har det ikke haft nogen betydning.. 

Anmeld

28. juli 2013

otlitrom

Jeg farvede mit hår lige inden opstart, så det mindede om min egen hårfarve, og jeg derfor kunne undgå en vild udgroning. Man håber vel på at behandlingen virker

Anmeld

28. juli 2013

gonefishing

Anonym skriver:

Ohøj
Erfaring søges-tak

Jeg ville ikke gøre det. Men jeg har også allergi, dog får jeg det sjovt nok ikke i hovedet ved hårfarvning, men min krop reagere ved at jeg får nældefeber. Så jeg tror på det har betydning i resten af kroppen, selvom ikke alle får udslæt

Anmeld

29. juli 2013

CamillaC

Jeg ville ikke gøre det. Nogen kemikalier er i kroppen op til 8 år! jeg farvede os mit hår så tæt på min naturlige lige inden første iui. 

Anmeld

29. juli 2013

Nessie

jeg ville ikke gøre det.

Til vores sidste forsøg (start i November), havde jeg farvet hår i August, og lægen sagde at jeg ikke måtte gøre det igen før efter endt graviditet / behandling.

så vores klinik fraråder det i hvert fald

Anmeld

29. juli 2013

gædde/gitte

Camillahjermit skriver:

Jeg ville ikke gøre det. Nogen kemikalier er i kroppen op til 8 år! jeg farvede os mit hår så tæt på min naturlige lige inden første iui. 

he he he...... jamen så er en gang fra eller til vel ligegyldig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.