Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Loa skriver: Seriøst??? Er det jeres rigtige billeder af jeres egne hjem, i to der har lagt billeder op??Ligner jo noget taget direkte ud af et bolig katalog.... Vildt nok
Seriøst??? Er det jeres rigtige billeder af jeres egne hjem, i to der har lagt billeder op??Ligner jo noget taget direkte ud af et bolig katalog.... Vildt nok
Hvidt med lyserøde blomster. Alle møbler er hvide med lyserøde puder tæpper osv.
Missy89 skriver: Nej nej. Men jeg har dog sammen sofa og det trekantede mørke lille bord som sofabord og samme gamle stol betrukket med samme tæppe vist på billederne. 60'er skabet er dog ikke helt det samme men i samme stil og farve.
Nej nej. Men jeg har dog sammen sofa og det trekantede mørke lille bord som sofabord og samme gamle stol betrukket med samme tæppe vist på billederne. 60'er skabet er dog ikke helt det samme men i samme stil og farve.
Loa skriver: Blev også lige vildt flov over mit eget hjem
Blev også lige vildt flov over mit eget hjem
Billemyre skriver: Hahaha, vi har absolut ingen indretningstil Vi har de møbler, vi nu engang har, og de ting og sager som vi hver især har taget med i forholdet, så der er ikke nogen rød tråd.Det er simpelthen ikke noget jeg tænker over.Vi sætter det selvfølgelig sammen på en måde, vi synes, der matcher, men jeg vil tro at alle farver, mønstre, materialer og designs er repræsenteret Ind i mellem kan jeg godt se, at det visuelt roder lidt, men på den anden side er jeg også vild med, at det ikke ligner et hvilket som helst andet boligmagasin eller dameblad, men uden tvivl er vores hjem.For jeg tænker, at hvis alt skal falde ind under kategorien 'sort+hvid+en tredje farve', så er der vel ting og sager, man ikke kan have stående? Ting, som måske betyder noget for en?Og rent praktisk må det da også være lidt bøvlet, hvis man gerne pludselig vil prøve en anden stil/farve - bytter man så det hele ud igen? Det må immervæk løbe op!Eller hvad gør I?Jeg er dog ret vild med den 'mid-century danish' stil Missy89 har billeder af - enkelt, rene linier, visuel ro og samtidig enormt fuld af ånd.(Sådan bor min bror, og det ser hammer godt ud!)
Hahaha, vi har absolut ingen indretningstil Vi har de møbler, vi nu engang har, og de ting og sager som vi hver især har taget med i forholdet, så der er ikke nogen rød tråd.Det er simpelthen ikke noget jeg tænker over.Vi sætter det selvfølgelig sammen på en måde, vi synes, der matcher, men jeg vil tro at alle farver, mønstre, materialer og designs er repræsenteret Ind i mellem kan jeg godt se, at det visuelt roder lidt, men på den anden side er jeg også vild med, at det ikke ligner et hvilket som helst andet boligmagasin eller dameblad, men uden tvivl er vores hjem.For jeg tænker, at hvis alt skal falde ind under kategorien 'sort+hvid+en tredje farve', så er der vel ting og sager, man ikke kan have stående? Ting, som måske betyder noget for en?Og rent praktisk må det da også være lidt bøvlet, hvis man gerne pludselig vil prøve en anden stil/farve - bytter man så det hele ud igen? Det må immervæk løbe op!Eller hvad gør I?Jeg er dog ret vild med den 'mid-century danish' stil Missy89 har billeder af - enkelt, rene linier, visuel ro og samtidig enormt fuld af ånd.(Sådan bor min bror, og det ser hammer godt ud!)
Haha heller ingen rød tråd herhjemme - vi har det vi har
Missy89 skriver: Nåå der skal du da ikke blive kunne da sagtens være man både havde god stil og var en mega dygtig fotograf
Nåå der skal du da ikke blive kunne da sagtens være man både havde god stil og var en mega dygtig fotograf
twinny skriver: Hvidt med lyserøde blomster. Alle møbler er hvide med lyserøde puder tæpper osv.
Første billede er lige hurtigt a køkkenbordet og andet self sofaen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128