Hvad er din indretningsstil?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.984 visninger
23 svar
21 synes godt om
27. juli 2013

EnSødMor

jeg trænger til forandring herhjemme i vores lille hjem, jeg har forelsket mig i en romantisk stil, det hvide med antikt look, men vil stille og roligt ændre det med tiden... ;-) 

lige pt bor vi i sort/hvid & lilla.. 

Så derfor ville jeg gerne høre, hvad er jeres stil? Hvorfor? 

Hvilken stil kan i bedst lide? 

I må rigtig gerne vise billeder, også gerne af jeres egen stil, så kunne jeg måske blive inspireret... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2013

EnSødMor

Her er lidt billeder af den stil jeg tænker!  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. juli 2013

DianaRJS

Frk-S skriver:

jeg trænger til forandring herhjemme i vores lille hjem, jeg har forelsket mig i en romantisk stil, det hvide med antikt look, men vil stille og roligt ændre det med tiden... ;-) 

I må rigtig gerne vise billeder, også gerne af jeres egen stil, så kunne jeg måske blive inspireret... 

bor godt nok hjemme lige pt...

men i min egen lejlighed var det sort/hvid og lime

det meste af det var faktisk antikmøbler der var malet hvide, og sofa + hynder i stolene der var sorte, og sådan noget som pynte genstande, puder, lys m.m var limegrøn

Anmeld

27. juli 2013

Missy89

Jeg kan godt lide at blande gamle ting/møbler med moderne og gerne lidt designer/agtigt

Vi har den samme grå sofa og det trekantede bord og nogenlunde samme 60'er skænk/skab.
Desuden er jeg ved at finde noget gult tilbehør og har igår købt en ny vase og en sej tre kalender hvor man kan vende klodserne til den dag og dato man nu har. Og skal finde en enten meget retro eller megetmo derne bordlampe til at stå på vores 60'er skænk. Derudover har jeg lavetet palle tv bord som jeg har slebet ned og malet sort glans.

Anmeld

27. juli 2013

Missy89

Har desuden en lækker lænestol, et arvestykke som jeg har hængt et tæppe over som er det samme på billedet.

Anmeld

27. juli 2013

Juliekp

Frk-S skriver:

Her hjemme er indretning stilen lige som jeres, sort, hvid og lilla (manden har valgt ALT)! Ville dog ønske vi boede lige som på de billeder du har lagt op, ja det er MIN stil

Anmeld

27. juli 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Frk-S skriver:

Her er lidt billeder af den stil jeg tænker!  

Jeg gik også efter det sarte og romantiske i en periode, men synes let, det bliver for "fimset" og mangler kant. Desuden må vores indretning også godt afspejle, at der bor en mand - og to teenagedrenge - i huset. 

Jeg har blandet det hele lidt, så det er en kombi af gamle hvide og mørke træmøbler - alle møbler er arvet eller købt brugt - og så har vi hhv. moderne kunst med masser af farver og mandens jagttrofæer på væggene. Vi bor ikke gennemtjekket, men hyggeligt, synes jeg. 

Anmeld

27. juli 2013

_-Kathrine-_

Elsker Dansk design, især Hay..Så det er mest det der er i mit hjem
Og så elsker jeg farver. Lige pt Neon farver, og ellers en masse pasteller

Anmeld

28. juli 2013

Billemyre

Hahaha, vi har absolut ingen indretningstil
Vi har de møbler, vi nu engang har, og de ting og sager som vi hver især har taget med i forholdet, så der er ikke nogen rød tråd.
Det er simpelthen ikke noget jeg tænker over.
Vi sætter det selvfølgelig sammen på en måde, vi synes, der matcher, men jeg vil tro at alle farver, mønstre, materialer og designs er repræsenteret

Ind i mellem kan jeg godt se, at det visuelt roder lidt, men på den anden side er jeg også vild med, at det ikke ligner et hvilket som helst andet boligmagasin eller dameblad, men uden tvivl er vores hjem.
For jeg tænker, at hvis alt skal falde ind under kategorien 'sort+hvid+en tredje farve', så er der vel ting og sager, man ikke kan have stående? Ting, som måske betyder noget for en?
Og rent praktisk må det da også være lidt bøvlet, hvis man gerne pludselig vil prøve en anden stil/farve - bytter man så det hele ud igen? Det må immervæk løbe op!
Eller hvad gør I?

Jeg er dog ret vild med den 'mid-century danish' stil Missy89 har billeder af - enkelt, rene linier, visuel ro og samtidig enormt fuld af ånd.
(Sådan bor min bror, og det ser hammer godt ud!)

Anmeld

28. juli 2013

C-Dog

Vi har en masse fine gamle arve møbler, lidt IKEA og designer ting. Farverne er mange og bære præg af at vi både bor en mand og en kvinde, og tre børn og en hund. Jeg synes vi bor lækkert. :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.