Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kofoed. skriver: Jeg anmeldte ikke, de fik automatisk besked om, at der var en voksen flyttet ind til os (gennem folkeregistret). men ring til udbetaling danmark, de er super hjælpsomme og det er dem der skal rette dine oplysninger.
Jeg anmeldte ikke, de fik automatisk besked om, at der var en voksen flyttet ind til os (gennem folkeregistret). men ring til udbetaling danmark, de er super hjælpsomme og det er dem der skal rette dine oplysninger.
Anonym skriver: Der er ikke flytte nogen hjem til mig, men jeg er ikke længere enlig i og med jeg har fundet sammen med mit barns far igen
Der er ikke flytte nogen hjem til mig, men jeg er ikke længere enlig i og med jeg har fundet sammen med mit barns far igen
Kofoed. skriver: så er du jo bare ikke single længere, men stadig enlig. så længe han ikke bidrager økonomisk eller med husholdning, så er du stadig enlig forsørger.
så er du jo bare ikke single længere, men stadig enlig. så længe han ikke bidrager økonomisk eller med husholdning, så er du stadig enlig forsørger.
kig på borger.dk.. der mener jeg man kan gøre det
Jeg vil ikke være bundet af alle de regler der er, derfor jeg har valgt det skal afmeldesJeg vil bare gerne have hjælp til hvordan
Du kontakter bare udbetaling danmark, der står for udbetalingen af ydelsen, og informerer om, at du ikke længere er enlig
Kamulla skriver: kig på borger.dk.. der mener jeg man kan gøre det
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128