Afmelde enlig ydelsen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.336 visninger
18 svar
14 synes godt om
26. juli 2013

Anonym trådstarter

Hej

Nogen der ved hvordan jeg afmelder det der tilskud til enlige hvert kvartal?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2013

Kofoed.

Jeg anmeldte ikke, de fik automatisk besked om, at der var en voksen flyttet ind til os (gennem folkeregistret). men ring til udbetaling danmark, de er super hjælpsomme og det er dem der skal rette dine oplysninger.

Anmeld

26. juli 2013

Anonym trådstarter

Kofoed. skriver:

Jeg anmeldte ikke, de fik automatisk besked om, at der var en voksen flyttet ind til os (gennem folkeregistret). men ring til udbetaling danmark, de er super hjælpsomme og det er dem der skal rette dine oplysninger.

Der er ikke flytte nogen hjem til mig, men jeg er ikke længere enlig i og med jeg har fundet sammen med mit barns far igen

Anmeld

26. juli 2013

Kofoed.

Anonym skriver:

Der er ikke flytte nogen hjem til mig, men jeg er ikke længere enlig i og med jeg har fundet sammen med mit barns far igen

så er du jo bare ikke single længere, men stadig enlig. så længe han ikke bidrager økonomisk eller med husholdning, så er du stadig enlig forsørger.

Anmeld

27. juli 2013

Anonym trådstarter

Kofoed. skriver:

så er du jo bare ikke single længere, men stadig enlig. så længe han ikke bidrager økonomisk eller med husholdning, så er du stadig enlig forsørger.

Jeg vil ikke være bundet af alle de regler der er, derfor jeg har valgt det skal afmeldes
Jeg vil bare gerne have hjælp til hvordan

Anmeld

27. juli 2013

Kamulla

kig på borger.dk.. der mener jeg man kan gøre det

Anmeld

27. juli 2013

Ayasmor

Jeg vil ikke være bundet af alle de regler der er, derfor jeg har valgt det skal afmeldes
Jeg vil bare gerne have hjælp til hvordan

Du kontakter bare udbetaling danmark, der står for udbetalingen af ydelsen, og informerer om, at du ikke længere er enlig

Anmeld

27. juli 2013

lycly

Jeg ringede til kommunen. Så var jeg sikker på at jeg HAVDE oplyst ay jeg ikke længere var enlig og så hellere ikke kunne blive beskyldt for noget

Anmeld

27. juli 2013

Sujan

Jeg skrev bare en mail til udbetaling Danmark.. Så blev det afmeldt

Anmeld

27. juli 2013

Anonym trådstarter

Kamulla skriver:

kig på borger.dk.. der mener jeg man kan gøre det

Tak, det vil jeg prøve

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.