Taget billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juli 2013

Lukas&Liam<3

Hvad med at finde en anden fotograf? Kan egentlig godt forstå han ikke synes det er fedt når i kender dem personligt. Ville da egentlig heller ikke have min kæreste tog lidt frække billeder af en af mine veninder. Selvom det er et prof. Arbejde.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2013

B&J

Wish-Baby skriver:

Han kommer forhåbentlig hjem den 29-10 

jamen s¨å kan du jo snart se en ende

Anmeld

14. august 2013

Mick

Wish-Baby skriver:

Nu er sagden den at min mand er inde og side og vi har om ikke så længe årsdag igen, derfor ønsker jeg at give ham noget personligt og specelt.

Har snakket med en fotograf som har taget billeder af os sammen før, men denne gang vil jer jo have taget lidt mere sommer billeder og let påklædte billeder.

Men sagen er den at jeg ved min mand ikke er meget for det i det at fotografen er en mand, men vi har brugt ham mange gange før i forskellige sammenhæng og har et personligt forhold med fotografen og hans kone også.

Gør det ikke kune for at give min mand noget personligt men lige så meget for mig selv efter jeg har tabt mig.

Synes i jeg skal gøre det eller ej ?? Ønsker netop ikke at han skal blive sur men at han skal blive glad for sådan en gave

kan da godt se at den ikke er helt nem. Men han behøver vel ikke at vide hvem der har taget billederne ? 

Anmeld

14. august 2013

Wish-Baby

Mick skriver:

kan da godt se at den ikke er helt nem. Men han behøver vel ikke at vide hvem der har taget billederne ? 

Jeg valgte at få taget billederne, og han blev overraskende herre glad for dem, og synes det var rigtig gode, og da han selv spurte om det var K der havde taget dem ?? sagde jeg ja,  og at K's kone havde været med da de blev taget, da jeg ikke ville lyve om det, hans eneste kommentar var at det havde han gætter på at det var K's værk

Så er glad for jeg gjorde det med, den reaktion han havde på det 

Anmeld

14. august 2013

Mick

Wish-Baby skriver:

Jeg valgte at få taget billederne, og han blev overraskende herre glad for dem, og synes det var rigtig gode, og da han selv spurte om det var K der havde taget dem ?? sagde jeg ja,  og at K's kone havde været med da de blev taget, da jeg ikke ville lyve om det, hans eneste kommentar var at det havde han gætter på at det var K's værk

Så er glad for jeg gjorde det med, den reaktion han havde på det 

Fuck hvor dejligt :-) var også en sød gave, ville selv blive glad hvis min kone gav mig sådan en :-) 

Anmeld

14. august 2013

Wish-Baby

Mick skriver:

Fuck hvor dejligt :-) var også en sød gave, ville selv blive glad hvis min kone gav mig sådan en :-) 

Det bliver ikke meget mere personligt ihvertfald  Så er glad for jeg gjorde det, både for ham og mig selv, da jeg for en gangs skyld har fået nogen billeder af mig selv jeg er tilfredse med og ikke er kede af at kigge på 

Anmeld

15. august 2013

Mick

Wish-Baby skriver:

Det bliver ikke meget mere personligt ihvertfald  Så er glad for jeg gjorde det, både for ham og mig selv, da jeg for en gangs skyld har fået nogen billeder af mig selv jeg er tilfredse med og ikke er kede af at kigge på 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.