Taget billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juli 2013

Wish-Baby

B&J skriver:

nååå troede du ville sende det

nej nej efter fængslerne er blevet sp moderne i dag at de indsatte har mobiler på cellerne, så skriver vi ikke rigtig breve  hihi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2013

B&J

Wish-Baby skriver:

nej nej efter fængslerne er blevet sp moderne i dag at de indsatte har mobiler på cellerne, så skriver vi ikke rigtig breve  hihi

jeg viste ikke lige hvordan det var nemlig

Anmeld

26. juli 2013

Wish-Baby

B&J skriver:

jeg viste ikke lige hvordan det var nemlig

jov jov de er blevet så moderne at de har skam også fladslærme på cellerne haha

min mand siger det er næste lige som at være på efterskole igen, og i går aftes var de da ude og bede i havet og på området omrking fængslet er der mini golfbane og jeg ved ikke hvad 

For mig lyder det ikke som fængsel med en ferie koloni 

Anmeld

26. juli 2013

B&J

Wish-Baby skriver:

jov jov de er blevet så moderne at de har skam også fladslærme på cellerne haha

min mand siger det er næste lige som at være på efterskole igen, og i går aftes var de da ude og bede i havet og på området omrking fængslet er der mini golfbane og jeg ved ikke hvad 

For mig lyder det ikke som fængsel med en ferie koloni 

hold da op ja der er vist ikke meget straf over det, ej han har vist nu heller ikke gjord det helt vilde siden det er så åben

Anmeld

26. juli 2013

Wish-Baby

B&J skriver:

hold da op ja der er vist ikke meget straf over det, ej han har vist nu heller ikke gjord det helt vilde siden det er så åben

nej har han ikke som sådan.

Han er taget for våben, men noget der var gemt langt væk i vores gamle lejlighed, og den eneste grund til at det var der, var fordi at politiet den gang grinede da vi var inde og anmelde at jeg fik trusler på livet hver dag og mente der var noget teenager pjat, derfor fik min mand fat i det, men da det så fik en anmeldse og politiet kom, erkendte han det med det samme og fandt det til dem.

En anden grund til han skaffede det var fordi han var/er villig til at gøre alt hvad der skal til for at passe på mig, og den dag i dag ved han godt de var dumt, men han siger stadig at han vil gøre alt for at passe på mig.

Anmeld

26. juli 2013

B&J

Wish-Baby skriver:

nej har han ikke som sådan.

Han er taget for våben, men noget der var gemt langt væk i vores gamle lejlighed, og den eneste grund til at det var der, var fordi at politiet den gang grinede da vi var inde og anmelde at jeg fik trusler på livet hver dag og mente der var noget teenager pjat, derfor fik min mand fat i det, men da det så fik en anmeldse og politiet kom, erkendte han det med det samme og fandt det til dem.

En anden grund til han skaffede det var fordi han var/er villig til at gøre alt hvad der skal til for at passe på mig, og den dag i dag ved han godt de var dumt, men han siger stadig at han vil gøre alt for at passe på mig.

ja det er en dum ting, men vi er jo kun mennesker og ja vi passer jo på hinanden ikke lad ham skaffe sig et alo bat (staves?)

det er let og hvis der kommer nogle ind der ikke skal være der jamen så er det der og det er lovligt at have i sit hjem

men det kunne jo være meget meget meget meget være

Anmeld

26. juli 2013

Wish-Baby

B&J skriver:

ja det er en dum ting, men vi er jo kun mennesker og ja vi passer jo på hinanden ikke lad ham skaffe sig et alo bat (staves?)

det er let og hvis der kommer nogle ind der ikke skal være der jamen så er det der og det er lovligt at have i sit hjem

men det kunne jo være meget meget meget meget være

ja det er dumt.

Der skal ingen våbon ind i mit hjem mere, han må sgu tage en kagerulle hvis det endelig er  Gud forbyde det sker

Anmeld

26. juli 2013

B&J

Wish-Baby skriver:

ja det er dumt.

Der skal ingen våbon ind i mit hjem mere, han må sgu tage en kagerulle hvis det endelig er  Gud forbyde det sker

jaaaa hvis du ikke har en kagerulle så må du få en sådan en god stor en

men forstår dig godt, men ja så fik han da en lærestreg men han kommer vil snart ud til dig igen

Anmeld

26. juli 2013

Wish-Baby

B&J skriver:

jaaaa hvis du ikke har en kagerulle så må du få en sådan en god stor en

men forstår dig godt, men ja så fik han da en lærestreg men han kommer vil snart ud til dig igen

Han kommer forhåbentlig hjem den 29-10 

Anmeld

26. juli 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Nu ved jeg ikke hvordan jeres forhold er og om han ville blive sur. Men ellers må du lade en kvinde fotografere dig. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.