Kan man tillade sig denne pris (loppemarked)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juli 2013

B&J

du kan jo sagtens tage den med skriv på et stykke pap pris og den er fast den pris og hvad størrelse den er så kan folk jo selv vælge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2013

Silas&Mille

LilleLivasMor skriver:

Hej der ude...

Jeg skal for første gang nogensinde sælge på et loppemarked...
Sagen er den at jeg har en helt ny ticket2heaven flyverdragt, der er atadig mærke på osv og har kostet 800, så ville gerne have ihvertfald den halve pris..

Det er bare det, jeg går normalt ikke på loppemarkeder, så ved ikk om man nogensinde ville kunne få en fornuftig pris for denne på et loppemarked?

Jeg tænker du måske kan få 400kr for den, jeg synes i hvert fald du skal prøve at tage den med. Jeg er jævnligt af sted på marked i Østjylland og det er meget forskelligt hvilke folk der kommer og kigger.

Så prøv at tage den med, det er jo tilladt at sige nej til deres bud og så bare tage den med hjem igen

Anmeld

26. juli 2013

Ryberg

Jeg synes du skal tage den med .. og lade være med at sætte prisen synligt ...
Den vil være et trækplaster til din bod ... og du vil blive spurgt mange gange om prisen... og mange vil gå videre ... det kan også være du slet ikke får den solgt ... men måske møder du en som gerne vil give prisen ... og sæt den endelig til 400,- men påregn 50,- i prutte pris
Og bliv ikke fornærmet over folks skambud

Anmeld

26. juli 2013

Glad Giraf

Lullaby skriver:

Uhh.. er rigtig fristet for Zarina er en 74 på det tidspunkt.. men må hellere vente lidt.. ellers slagter manden mig.

Du skal være velkommen, der er billeder af den under min tekst her

Vi kan lave en go deal hvis det er

Anmeld

26. juli 2013

Glad Giraf

Tusind tak for allé jeres svar... det er en god idé at skrive fast pris, det havde jeg ikk lige overvejet

Jeg tager den med, med pris på og selvfølgeligt er jeg til at handle med også, vil bare ikke forære den væk

Anmeld

26. juli 2013

janne1986

LilleLivasMor skriver:

Hej der ude...

Jeg skal for første gang nogensinde sælge på et loppemarked...
Sagen er den at jeg har en helt ny ticket2heaven flyverdragt, der er atadig mærke på osv og har kostet 800, så ville gerne have ihvertfald den halve pris..

Det er bare det, jeg går normalt ikke på loppemarkeder, så ved ikk om man nogensinde ville kunne få en fornuftig pris for denne på et loppemarked?

Hvad str og farve har dragten?

Anmeld

26. juli 2013

Glad Giraf

janne1986 skriver:

Hvad str og farve har dragten?

Den er lyserød og er str 74 du kan se den nederst på mine svar under det jeg har til salg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.