Kan man tillade sig denne pris (loppemarked)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

897 visninger
16 svar
11 synes godt om
26. juli 2013

Glad Giraf

Hej der ude...

Jeg skal for første gang nogensinde sælge på et loppemarked...
Sagen er den at jeg har en helt ny ticket2heaven flyverdragt, der er atadig mærke på osv og har kostet 800, så ville gerne have ihvertfald den halve pris..

Det er bare det, jeg går normalt ikke på loppemarkeder, så ved ikk om man nogensinde ville kunne få en fornuftig pris for denne på et loppemarked?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2013

lycly

Du får ikke 400 for den på et loppemarked, folk forventer at få alt til en 10'er nærmest. Synes du bør sælge den på nettet i stedet for, der får du meget mere for den

Anmeld

26. juli 2013

FamilenStorm

LilleLivasMor skriver:

Hej der ude...

Sagen er den at jeg har en helt ny ticket2heaven flyverdragt, der er atadig mærke på osv og har kostet 800, så ville gerne have ihvertfald den halve pris..

Det er bare det, jeg går normalt ikke på loppemarkeder, så ved ikk om man nogensinde ville kunne få en fornuftig pris for denne på et loppemarked?

Har også været til mit første loppemarked som sælger, og blev noget overrasket over hvor lidt folk vil betale for tingene, mærketøj eller ej.. De forventer at gøre et godt kup.. Så alt over 100kr kan du sagtens lade blive hjemme og sætte til salg på nettet..

Anmeld

26. juli 2013

Glad Giraf

LuLy skriver:

kkukunkunnkunnekkokomkommkommennMMeMenjjaddedetvvaDu får ikke 400 for den på et loppemarked, folk forventer at få alt til en 10'er nærmest. Synes du bør sælge den på nettet i stedet for, der får du meget mere for den

Den ligger til salg på nettet også.. tænkte bare at den kunne komme ned

Men ja, det var også mit indtryk at det nærmest skal være gratis på loppemarkeder

Anmeld

26. juli 2013

Lullaby

LilleLivasMor skriver:

Hej der ude...

Hvad str er den? 

Anmeld

26. juli 2013

gonefishing

LilleLivasMor skriver:

Hej der ude...

Problemet er nok også at en flyverdragt typisk falder 50pct i pris i butikkerne når sæsonen er overstået. Jeg køber ticket2heaven og Reima til max 500kr i butikker som f.eks. sportsmaster, fordi det er sidste sæson.
Så tror det bliver svært at sælge til den pris generelt.

Anmeld

26. juli 2013

Nadia&Daniel

LuLy skriver:

Du får ikke 400 for den på et loppemarked, folk forventer at få alt til en 10'er nærmest. Synes du bør sælge den på nettet i stedet for, der får du meget mere for den

Anmeld

26. juli 2013

Glad Giraf

FamilenStorm skriver:

Har også været til mit første loppemarked som sælger, og blev noget overrasket over hvor lidt folk vil betale for tingene, mærketøj eller ej.. De forventer at gøre et godt kup.. Så alt over 100kr kan du sagtens lade blive hjemme og sætte til salg på nettet..

Okay, tak for rådet, den bliver hjemme så

Anmeld

26. juli 2013

Glad Giraf

Lullaby skriver:

mmemensststostorisststo

Hvad str er den? 

Str 74, men stor i størrelsen

Anmeld

26. juli 2013

Lullaby

LilleLivasMor skriver:

Str 74, men stor i størrelsen

Uhh.. er rigtig fristet for Zarina er en 74 på det tidspunkt.. men må hellere vente lidt.. ellers slagter manden mig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.