Stol til at have med rundt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juli 2013

Enirt

Malli skriver:

Denne her er genial! Den passer til alle stole, og så har man den altid i tasken! Vi er så glade for vores

http://www.babyshower.dk/product.asp?product=3102

Så den godt da jeg googlede lidt rundt. Men hvis han nu ikke helt selv kan holde balancen endnu f.eks til siderne. Er den så stadig god?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2013

Enirt

DianaRJS skriver:

vi brugte den fra ikea... tog benene af og så var den super nem at have med

Jeg er ikke helt med, det med at tage benene af er det under transport eller gælder det heletiden?

Vi har nemlig ikke bil, så den skal kunne være sammen med barnevognen

Anmeld

25. juli 2013

Ma-lu

Handy sit.!! 

DeN kan også være i barnevognen, cykelkurv mm.. Hvis i ikke har bil

Anmeld

25. juli 2013

gonefishing

Enirt skriver:

Så den godt da jeg googlede lidt rundt. Men hvis han nu ikke helt selv kan holde balancen endnu f.eks til siderne. Er den så stadig god?

Det tror jeg da. Der er sele på. Har ikke set nogen med side beskytter

Anmeld

25. juli 2013

Malli

Enirt skriver:

Ja den kan han sagtens bruge, min datter har brugt siden hun var et 1/2 år prøv evt at se den på youtube, så kan du se monteringsmulighederne, samt hvordan den ser ud "live"

Anmeld

25. juli 2013

Malli

mor:) skriver:

Kommer barnet ikke til at sidde for langt nede....altså det kan vel ikke nå bordet? 

Det har aldrig være problem for os, hvis stolen man skal bruge, er lav i forhold til bordet, kan man bare lægge et tæppe ovenpå stolen, så den kommer længere op mod bordet!

Anmeld

26. juli 2013

Bondo

Jeg vil ikke anbefale en handy sit, hvis du har et meget aktivt barn, der ikke sidder stille. Der er nemlig ikke god støtte i siderne, så hvis han ikke sidder perfekt selv så kan han komme til at hænge i selen. Vi har i stedet købt den fra Ikea. Den kan fint ligge under barnevognen når benene er taget af. Det er en super stol til få penge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.