Stol til at have med rundt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

887 visninger
16 svar
2 synes godt om
25. juli 2013

Enirt

Hej alle forældre

Min søn er snart 7 mdr og kan fint sidde selv i tripp trapp stolen med sådan en baby indsats. Han sidder også ret godt selv, kan dog ikke siddel fuldstændig uden støtte.

Jeg har så gået og tænkt på et stykke tid at det kunne være rart at have en stol vi kunne tage med rundt til familie besøg osv. så vi ikke behøver at sidde med ham hele tiden.

Kan i anbefale nogen og/eller er det for tidligt at sætte ham i sådan nogle stole?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

vi brugte den fraIkea fra han var 5 mdr og selv begyndte at ville sidde op og være med i tingene der foregik...

den kan skilles ad så der er sædet og benene og hvis man vælger kan man få en plade med til at de kan have ting på og "lege" med

Har selv været superglad for den investering og har en dreng der er snart 2 år der selv kommer og beder om at komme op i den fremfor sin tripp trapp nogen gange

Anmeld

25. juli 2013

Frk.S

De fra IKEA er rigtig fin.

Vi har også en handysitt - den er virkelig smart og nem at have med. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. juli 2013

gonefishing

Enirt skriver:

Hej alle forældre

Min søn er snart 7 mdr og kan fint sidde selv i tripp trapp stolen med sådan en baby indsats. Han sidder også ret godt selv, kan dog ikke siddel fuldstændig uden støtte.

Jeg har så gået og tænkt på et stykke tid at det kunne være rart at have en stol vi kunne tage med rundt til familie besøg osv. så vi ikke behøver at sidde med ham hele tiden.

Kan i anbefale nogen og/eller er det for tidligt at sætte ham i sådan nogle stole?

På div loppemarkeder har jeg tit set de der handy sitters, og har selv købt en til 20 kr... den er super god!

Anmeld

25. juli 2013

Malli

Denne her er genial! Den passer til alle stole, og så har man den altid i tasken! Vi er så glade for vores

http://www.babyshower.dk/product.asp?product=3102

Anmeld

25. juli 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Malli skriver:

Denne her er genial! Den passer til alle stole, og så har man den altid i tasken! Vi er så glade for vores

http://www.babyshower.dk/product.asp?product=3102

Kommer barnet ikke til at sidde for langt nede....altså det kan vel ikke nå bordet? 

Anmeld

25. juli 2013

Fenja09

Enirt skriver:

Hej alle forældre

Vi har brugt den fra Ikea og da hun blev omkring 1 år købte vi HandySitt dog har vi ikke brugt den nær så meget.

/Fenja

Anmeld

25. juli 2013

DianaRJS

Enirt skriver:

Hej alle forældre

vi brugte den fra ikea... tog benene af og så var den super nem at have med

Anmeld

25. juli 2013

Enirt

Wampires skriver:

vi brugte den fraIkea fra han var 5 mdr og selv begyndte at ville sidde op og være med i tingene der foregik...

den kan skilles ad så der er sædet og benene og hvis man vælger kan man få en plade med til at de kan have ting på og "lege" med

Har selv været superglad for den investering og har en dreng der er snart 2 år der selv kommer og beder om at komme op i den fremfor sin tripp trapp nogen gange

Men den er da ikke særlig handy at have med. Vi har nemlig ikke bil. Eller er det mig der har misforstået noget?

Anmeld

25. juli 2013

Enirt

Flodkilling skriver:

På div loppemarkeder har jeg tit set de der handy sitters, og har selv købt en til 20 kr... den er super god!

Så den godt da jeg googlede lidt rundt. Men hvis han nu ikke helt selv kan holde balancen endnu f.eks til siderne. Er den så stadig god?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.