Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
bøllen skriver: Hi hi det kan man jo sjældent . Når jeg tænker Bornholm er det natur så dukker op. Og ikke en masse forlystelse parker så mit bud vil være at i sagtens kan få en god tur for 6000 kr. men det er bare et gæt .
Hi hi det kan man jo sjældent .
Når jeg tænker Bornholm er det natur så dukker op. Og ikke en masse forlystelse parker så mit bud vil være at i sagtens kan få en god tur for 6000 kr. men det er bare et gæt .
Det er også det jeg tænker Mon ikke det er meget passende
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Janni. skriver: Mit svar vil være: tag nok med Håber i får en rigtig god ferie.
Mit svar vil være: tag nok med Håber i får en rigtig god ferie.
Men hvad er nok Vi vil ikke spare, men det lyder også til at 6000 kr er nok nok
Gad da godt have flere med, men det er ikke realistisk
Laulund87 skriver: Det er også det jeg tænker Mon ikke det er meget passende
Det vil jeg tro.. Tænker det er til mad og hygge . For det er jo omgivelserne I Skal nyde. Og hvis planen er i skal lave madpakker og evt mad ( de fleste dage ) går der måske 2000 til det ( højt sat ) så er der 4000 til snolder og spise ude. Syntes ikke det lyder som lidt
Laulund87 skriver: Men hvad er nok Vi vil ikke spare, men det lyder også til at 6000 kr er nok nok Gad da godt have flere med, men det er ikke realistisk
Vi har lige været på Fanø fra søndag til søndag og brugte 5000,- på at handle lidt og spise ude... Jeg synes godtnok det var ret meget for to voksne og en dreng på to. Og vi har ikke købt én eneste souvenir...
Jeg havde 2500 til mig og min dreng og der var godt
marloutti skriver: Vi har lige været på Fanø fra søndag til søndag og brugte 5000,- på at handle lidt og spise ude... Jeg synes godtnok det var ret meget for to voksne og en dreng på to. Og vi har ikke købt én eneste souvenir...
Dvs 5000 kr på mad?
Laulund87 skriver: Dvs 5000 kr på mad?
Ja!! Vi er også selv chokerede! Men altså vi har så heller ikke sparet på noget og ikke skelet til prisen før vi har købt!!! Men puha... LIdt vildt
marloutti skriver: Ja!! Vi er også selv chokerede! Men altså vi har så heller ikke sparet på noget og ikke skelet til prisen før vi har købt!!! Men puha... LIdt vildt
Vildt ja, men det er jo ferie
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128