Lommepenge til Bornholm?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

987 visninger
19 svar
4 synes godt om
25. juli 2013

Laulund87

Hvor mange penge ville I tage med til Bornholm i 11 dage til mad og lommepenge? Vi vil tage ud at spise nogle aftener, købe souveniers osv. Der skal ikke mangle noget 

Vi har bestemt et beløb, men en veninde sagde lige at hun ville tage mere med så jeg er blevet en smule i tvivl, selvom jeg synes vi tager rigeligt med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2013

Fenja09

Laulund87 skriver:

Hvor mange penge ville I tage med til Bornholm i 11 dage til mad og lommepenge? Vi vil tage ud at spise nogle aftener, købe souveniers osv. Der skal ikke mangle noget 

Vi har bestemt et beløb, men en veninde sagde lige at hun ville tage mere med så jeg er blevet en smule i tvivl, selvom jeg synes vi tager rigeligt med

Vi havde 3000 kr med da vi var på Bornholm sidst. Vi var 2 mennesker og var også ude at spise de fleste dage.

/Fenja

Anmeld

25. juli 2013

Laulund87

Fenja09 skriver:

Vi havde 3000 kr med da vi var på Bornholm sidst. Vi var 2 mennesker og var også ude at spise de fleste dage.

/Fenja

Ja okay så har vi rigeligt

Vi vil tage madpakker med hver dag når vi er på tur, men ellers vil vi ikke spare.

En venindes veninde havde sagt at det var aaaalt for lidt at vi tager 6000 kr med

Anmeld

25. juli 2013

bøllen

Laulund87 skriver:

Vi vil tage madpakker med hver dag når vi er på tur, men ellers vil vi ikke spare.

En venindes veninde havde sagt at det var aaaalt for lidt at vi tager 6000 kr med

Vil mene 6000 til 11 dage er ok. Tænker der er rigeligt til hygge mm. med mindre der er udflugter hvor det koster en del pr person. 

Anmeld

25. juli 2013

Laulund87

bøllen skriver:

Vil mene 6000 til 11 dage er ok. Tænker der er rigeligt til hygge mm. med mindre der er udflugter hvor det koster en del pr person. 

Det lyder godt. Vi har været der før, men kan ikke huske hvad vi brugte

Vi har i forvejen billetter til Joboland og ellers skal vi ikke betale så mange indgange, vi skal mest se natur

Anmeld

25. juli 2013

Fenja09

Man vælger jo selv hvad man bruger på sin ferie og man kan ikke bruge flere penge end man har  Er sikker på at i kan få en rigtig god tur for 6000 kr, men selvfølgelig bliver det begrænset med 5 stjerners middage, men der er jo mange fiskebuffeter osv hvor det ikke koster en bondegård at spise.

Derudover er der jo rigtig mange attraktioner på Bornholm der ikke koster noget, men som alligevel er værd at se.

Anmeld

25. juli 2013

Laulund87

Fenja09 skriver:

Man vælger jo selv hvad man bruger på sin ferie og man kan ikke bruge flere penge end man har  Er sikker på at i kan få en rigtig god tur for 6000 kr, men selvfølgelig bliver det begrænset med 5 stjerners middage, men der er jo mange fiskebuffeter osv hvor det ikke koster en bondegård at spise.

Ja det er rigtigt. Vi er til buffeter så det er sådan noget det bliver

Anmeld

25. juli 2013

Fenja09

Laulund87 skriver:

Ja det er rigtigt. Vi er til buffeter så det er sådan noget det bliver

Det er da også hyggeligt når man er på Bornholm - vi har også nogle gange bare købt ved fiskehandleren, kæmpe rejer og fisk og taget med hjem og spist i sommerhuset. Eller spist røget sild mens vi har siddet i klipperne - så bliver det da ikke mere bornholmsk

Anmeld

25. juli 2013

Laulund87

Fenja09 skriver:

Det er da også hyggeligt når man er på Bornholm - vi har også nogle gange bare købt ved fiskehandleren, kæmpe rejer og fisk og taget med hjem og spist i sommerhuset. Eller spist røget sild mens vi har siddet i klipperne - så bliver det da ikke mere bornholmsk

Nej det gør det godt nok ikke og vi elsker fisk så vi skal rigtig "smovse"

Anmeld

25. juli 2013

bøllen

Laulund87 skriver:

Det lyder godt. Vi har været der før, men kan ikke huske hvad vi brugte

Vi har i forvejen billetter til Joboland og ellers skal vi ikke betale så mange indgange, vi skal mest se natur

Hi hi det kan man jo sjældent .

Når jeg tænker Bornholm er det natur så dukker op. Og ikke en masse forlystelse parker så mit bud vil være at i sagtens kan få en god tur for 6000 kr. men det er bare et gæt . 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.