jeg giver snart op.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juli 2013

Kløver

Anonym skriver:

ja det var det nemlig men havde kun plet igår og idag og nu det stoppet, synes det mærkeligt man kan da ikke kun plet bløde 2 dage uden hensigt på mens?

Kan man desværre godt, har jeg selv oplevet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Kan man desværre godt, har jeg selv oplevet

kommer der overhovedet nogen ægløsning den måned så?

Anmeld

25. juli 2013

Kløver

Anonym skriver:

kommer der overhovedet nogen ægløsning den måned så?

Det er svært at svare på da det varierer fra person til person, jeg havde ikke æl i 3.5 mdr

Ville anbefale at du brugte æl teste og personligt har jeg dårlig erfaring med de alm men rigtig god erfaring med de digitale

Anmeld

25. juli 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Det er svært at svare på da det varierer fra person til person, jeg havde ikke æl i 3.5 mdr

Ville anbefale at du brugte æl teste og personligt har jeg dårlig erfaring med de alm men rigtig god erfaring med de digitale

har haft prøvet æl og har haft alle de 2 andre måneder så mon ikke jeg havde i denne også.
men tænker når man har så mystisk en mens som jeg har nu så kan der sku umuligt komme en æl ud a det

Anmeld

25. juli 2013

gædde/gitte

Anonym skriver:

ooghhaharhhe

har haft prøvet æl og har haft alle de 2 andre måneder så mon ikke jeg havde i denne også.
men tænker når man har så mystisk en mens som jeg har nu så kan der sku umuligt komme en æl ud a det

Jeg bløder alt imellem 2-7 dage og har ægløsning på 8-9 dagen men det er tricky med sådan én cyklus...

Anmeld

25. juli 2013

Kløver

Anonym skriver:

Æl kommer jo selvom man har blødt i 2 eller 7 dage

Anmeld

25. juli 2013

Tulipan

Anonym skriver:

Giver snart op.
har virkelig mistet min lyst til sex modet til sex lysten til min partner
men elsker ham utroligt højt, tror det fordi jeg er så sur på mig selv over det bare ikke vil ske!.
det var så nemt dengang min søn blev lavet med min eks kæreste der skete det bare knips! og det var endda ikke mening, fandt så ud af det da jeg var 10 12 uger henne, for hvor skulle jeg ane fra jeg var gravid blødte jo!..

men denne her gang har min nye kæreste og jeg forsøgt os i 3 mdr snart 4 mdr og der sker bare ingenting. min cyklus hedder 22 26 20
og denne her gang har jeg plet blødning 5 dage før mens! og bløder på str med en 5 hvergang forstår intet at det

Jeg forstår godt du er frustreret over at der ikke er sket noget. Jeg troede også det ville gå hurtigt men står her snart 10 måneder efter jeg smed p-pillerne og har stadig ikke været gravid med noget der ville blive til noget. Man lærer at have tålmodighed, men det er lige hårdt hver måned det ikke lykkes

Jeg synes enten folk herinde bliver gravide med det samme eller ved en fejl, eller også kæmper de i halve og hele år for det. 

Jeg bruger æl-test fra billige teste dk, fordi de er billige. Det giver mig mindre stress og hvis du ikke fysisk kan holde til at ha sex ret tit, ville det nok nære en god ide for dig også

Rigtig meget held og lykke med det!

Anmeld

25. juli 2013

Anonym trådstarter

Anonym23 skriver:

Jeg forstår godt du er frustreret over at der ikke er sket noget. Jeg troede også det ville gå hurtigt men står her snart 10 måneder efter jeg smed p-pillerne og har stadig ikke været gravid med noget der ville blive til noget. Man lærer at have tålmodighed, men det er lige hårdt hver måned det ikke lykkes

Jeg synes enten folk herinde bliver gravide med det samme eller ved en fejl, eller også kæmper de i halve og hele år for det. 

Jeg bruger æl-test fra billige teste dk, fordi de er billige. Det giver mig mindre stress og hvis du ikke fysisk kan holde til at ha sex ret tit, ville det nok nære en god ide for dig også

Rigtig meget held og lykke med det!

tusinde tak for svar
jeg døjer med når vi har sex at det brænder og svier og til sidst går lysten væk midt i det hele ?

men vil prøve de æl teste

ja altså min den første kom hvor jeg ikke skulle ha barn og knips så var han der men denne gang hvor man vil går der længe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.