jeg giver snart op.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

806 visninger
17 svar
8 synes godt om
25. juli 2013

Anonym trådstarter

Giver snart op.
har virkelig mistet min lyst til sex modet til sex lysten til min partner
men elsker ham utroligt højt, tror det fordi jeg er så sur på mig selv over det bare ikke vil ske!.
det var så nemt dengang min søn blev lavet med min eks kæreste der skete det bare knips! og det var endda ikke mening, fandt så ud af det da jeg var 10 12 uger henne, for hvor skulle jeg ane fra jeg var gravid blødte jo!..

men denne her gang har min nye kæreste og jeg forsøgt os i 3 mdr snart 4 mdr og der sker bare ingenting. min cyklus hedder 22 26 20
og denne her gang har jeg plet blødning 5 dage før mens! og bløder på str med en 5 hvergang forstår intet at det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2013

Kløver

Bare rolig skal nok komme, i har jo i princippet kun haft ca 4 forsøg

Har du været på p-piler eller minipiller, for der kan sagtens gå op til 6 mdr før kroppen har fundet et normalt leje

Anmeld

25. juli 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Bare rolig skal nok komme, i har jo i princippet kun haft ca 4 forsøg

Har du været på p-piler eller minipiller, for der kan sagtens gå op til 6 mdr før kroppen har fundet et normalt leje

har kun taget p-piller en uge og det var dn 7 maj og stoppede så 14 maj spiral fjernet dn 7 maj også

Anmeld

25. juli 2013

modesty

Anonym skriver:

Giver snart op.
men elsker ham utroligt højt, tror det fordi jeg er så sur på mig selv over det bare ikke vil ske!.
det var så nemt dengang min søn blev lavet med min eks kæreste der skete det bare knips! og det var endda ikke mening, fandt så ud af det da jeg var 10 12 uger henne, for hvor skulle jeg ane fra jeg var gravid blødte jo!..

men denne her gang har min nye kæreste og jeg forsøgt os i 3 mdr snart 4 mdr og der sker bare ingenting. min cyklus hedder 22 26 20
og denne her gang har jeg plet blødning 5 dage før mens! og bløder på str med en 5 hvergang forstår intet at det

Undskyld, men jeg bliver faktisk lidt provokeret. Du skriver på en side hvor mange kvinder kæmper for at blive mødre i årevis og du er ved at gå ned efter 4 mdr.? Og du har ovenikøbet et barn i forvejen. Jeg ved godt at det ikke er din intention at være ubetænksom, men du rammer altså et ømt punkt.

4 mdr er ingenting. Prøv at slappe af omkring det, det skal nok komme.

Anmeld

25. juli 2013

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Undskyld, men jeg bliver faktisk lidt provokeret. Du skriver på en side hvor mange kvinder kæmper for at blive mødre i årevis og du er ved at gå ned efter 4 mdr.? Og du har ovenikøbet et barn i forvejen. Jeg ved godt at det ikke er din intention at være ubetænksom, men du rammer altså et ømt punkt.

4 mdr er ingenting. Prøv at slappe af omkring det, det skal nok komme.

Det er jeg Virkelig meget ked af, det var ikke min indsigt at såre nogle.. jeg er nok bare en af dem som virkelig ønsker det så inderligt ligesom jer der har kæmpet længe..
og synes sku det hårdt når nr 1 bare var knips, også alt det bøvl jeg har haft med mit underliv efter fødsel gør det ikke nemmer for mig at tror på det sker i år. men det havde jeg jo glemt at fortælle om herinde så måske man fik en bedre forståelse på ens stres opslag
har nemlig mange komplikationer efter jeg fødte min søn.
går tit til gynækolog fordi jeg konstant lider i smerte dernede, og hele tiden er på det ene og det andet dumme medicin men lægerne kan ikke finde ud af hvad Fanden der er galt med mig. så skal til gynækolog i herning men først i sep.

Anmeld

25. juli 2013

modesty

Anonym skriver:

Det er jeg Virkelig meget ked af, det var ikke min indsigt at såre nogle.. jeg er nok bare en af dem som virkelig ønsker det så inderligt ligesom jer der har kæmpet længe..
og synes sku det hårdt når nr 1 bare var knips, også alt det bøvl jeg har haft med mit underliv efter fødsel gør det ikke nemmer for mig at tror på det sker i år. men det havde jeg jo glemt at fortælle om herinde så måske man fik en bedre forståelse på ens stres opslag
har nemlig mange komplikationer efter jeg fødte min søn.
går tit til gynækolog fordi jeg konstant lider i smerte dernede, og hele tiden er på det ene og det andet dumme medicin men lægerne kan ikke finde ud af hvad Fanden der er galt med mig. så skal til gynækolog i herning men først i sep.

Det er helt ok, jeg er nok også bare lidt sart på det her område. 

Jeg kan godt forstå at du bekymrer dig hvis du har problemer med underlivet - jeg krydser fingre for at det ikke kommer til at have betydning og at du snart står med en positiv test.

Anmeld

25. juli 2013

Kløver

Anonym skriver:

har kun taget p-piller en uge og det var dn 7 maj og stoppede så 14 maj spiral fjernet dn 7 maj også

Var det en hormonspiral for det kan også påvirke da den også frigiver hormoner.
Har der været ændringer i din cyklus

Anmeld

25. juli 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Var det en hormonspiral for det kan også påvirke da den også frigiver hormoner.
Har der været ændringer i din cyklus

ja det var det nemlig men havde kun plet igår og idag og nu det stoppet, synes det mærkeligt man kan da ikke kun plet bløde 2 dage uden hensigt på mens?

Anmeld

25. juli 2013

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

ja det var det nemlig men havde kun plet igår og idag og nu det stoppet, synes det mærkeligt man kan da ikke kun plet bløde 2 dage uden hensigt på mens?

eller hvergang jeg går ud og laver stort kommer der meget blod men når jeg så er færdig har tørt mig er blodet væk igen fra skede åbning og der næsten intet i bindet

Anmeld

25. juli 2013

gonefishing

Anonym skriver:

Giver snart op.

Altså... 3-4 mrd er jo ingen tid! det er jo faktisk normalt at der går 6 mrd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.