I dag er bare en pisse dårlig dag...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juli 2013

Muffin_girl

Pyhhh for en røv dag.. Men kunne nu ikke lade være med at smile lidt. Jeg kender de dage alt for godt.! 

Min er ikke så slem idag... MEN ... 

- Har migræne 

- Mit nye trægulv tiltrækker de mest psykopatiske pletter og nullermænd, syntes jeg ikke det kan være bekendt.. Og kan ikke tage mig sammen til at gøre rent 

- Jeg skal have gjort resten af hytten ren til imorgen, når jeg får piger på besøg 

- Jeg skal have bagt burgerboller og en brownie-cheesecake til mine gæster i morgen 

- Skal vaske tøj

- Skal lige ordne lidt i haven 

- Skal handle ind 

Og mest af alt har jeg lyst til at smide mig på sofaen og lege død... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
gædde/gitte skriver:

NÅ også dig!?

For helvede jeg ville også gerne rive den her dag ud af kalenderen!

Vågnede kl 03.15 pis hammernde lys vågen! faldt i søvn igen ved en 5.30 tiden, efter en hæftig debat med mig selv, om jeg skulle lette min røv eller blive liggende

Klokken 07.00 ringede vækkeuret.... helt forvirret kæmpede jeg mig ud på lokummet - fik øje på mig selv i spejlet og fik et chok! er du vimmer mand jeg så ud!! mine øjnlåg var opsvulmet..

Gik i seng igen med en kold vaskeklud over øjnene....

Vågnede med et sæt! klokken var 8!..... nåede ikke min morgenkaffe (så nu er jeg gnaven!) Der var ikke mere ymerdryg, så det blev til en tør knækbrød, imens hunden blev luftet.

Havde i forvirringen glemt en hundepose, så da vovsen satte sig.... ja så måtte jeg jo gå hele vejen hjem og hente en pose også tilbage igen!

åhhhhhh...........

så hjem med vovsen - låse døren - låse den op igen og tjekke at alle vinduer var lukket- låse døren- låse den op igen og hente bilnøglerne-låse døren....... køre efter en traktor ....

............ og nu har jeg konstateret at madpakken ligger derhjemme, vaskekluden i sengen, der er ikke mere mælk til kaffen hernede, kun én redbull og 9 timer til jeg har fri

Måske kan det gøre din dag lidt bedre, at jeg synes, du er FANTASTISK, fordi du gik tilbage efter en hundepose - på den måde har du måske reddet dagen for ham eller hende, der ellers havde jokket i lorten!  til dig!

Anmeld

25. juli 2013

gonefishing

Kathepige skriver:

Kender i det?

Allerede fra morgenstunden er dagen bare en rigtig lortedag.

Ved ikke engang, hvorfor jeg har det sådan. Hundene irriterer mig, de går i sofaen, selvom, jeg ikke vil have det. Det regner ude, så de slæber skidt og møg med ind, og har lige vasket gulv.

Vi er løbet tør for toiletpapir, mine hænder er begyndt at svulme op, jeg kan ikke stoppe med at bide de skide negle.

Jeg laver overspringshandlinger, fordi jeg pt. hader mit ekstra-arbejde, men har det, fordi det bidrager væsentligt økonomisk.

Skylder 1000 kroner for en fartbøde, og SKAT trækker 54 % af min løn derfor. (Ja ja.. Jeg kunne bare have betalt bøden, I know)

Opvaskemaskinen mangler salt og der er lige sprunget en pære i lampen på badeværelset.

Rugbrødet, som jeg bagte forleden er allerede mulet.

En rigtig lorte, lorte dag i dag.

Pyha.

og så sætter du Phil Collins på med "wear my hat" og danser med

Anmeld

25. juli 2013

gædde/gitte

Mor og meget mere skriver:

Måske kan det gøre din dag lidt bedre, at jeg synes, du er FANTASTISK, fordi du gik tilbage efter en hundepose - på den måde har du måske reddet dagen for ham eller hende, der ellers havde jokket i lorten!  til dig!

TAK

syntes ikke man kan være andet bekendt - ville selv blive åndsvagt sur

Og jeg er så vant til det -samler det jo også op i haven

Anmeld

25. juli 2013

MariaKyedDK

Kathepige skriver:

Kender i det?

Ved ikke engang, hvorfor jeg har det sådan. Hundene irriterer mig, de går i sofaen, selvom, jeg ikke vil have det. Det regner ude, så de slæber skidt og møg med ind, og har lige vasket gulv.

Vi er løbet tør for toiletpapir, mine hænder er begyndt at svulme op, jeg kan ikke stoppe med at bide de skide negle.

Jeg laver overspringshandlinger, fordi jeg pt. hader mit ekstra-arbejde, men har det, fordi det bidrager væsentligt økonomisk.

Skylder 1000 kroner for en fartbøde, og SKAT trækker 54 % af min løn derfor. (Ja ja.. Jeg kunne bare have betalt bøden, I know)

Opvaskemaskinen mangler salt og der er lige sprunget en pære i lampen på badeværelset.

Pyha.

ja det kender jeg udemærket godt  

til dig... 

jeg har selv en af de dage idag, har ikke sovet inat, det ha været MØG varmt, og jeg er super HØJgravid, og kan ikke ligge godt på nogen måder... da kl blev 04:00 gik jeg i bad,fordi det kløede over alt på mig.. fik vækket hele huset som har været vågen siden, lagde mig på sofaen kl 06, og faldt lidt i søvn... men vågnede 100 gange pga larm fra arbejdsmænd som er over alt uden for , fordi de laver fjernvarme i stedet for vores gasfyr... 

og lige nu er jeg bare træt og ugidelig, og det samme med mand og barn... 

det trøster mig nu en del at det er regnvejr idag, for hold op jeg er ved at omkomme i denne varme. 

håber vores dag bliver bedre 

Anmeld

25. juli 2013

Trekløver(:

Kathepige skriver:

Kender i det?

Pyha.

Hvor jeg kender de dage ! 

Anmeld

25. juli 2013

Eliza

Har du ik større problemer end det?!! 

Sorry ku ik dy mig. 

kendet det godt. "mange bække små..." Og så flyder det altså bare over. 

Glæd dig til det bliver aften, så du kan hoppe i seng  Så er jeg sikker på at dagen i morgen bliver bedre.

Se det fra den lyse side.. I det mindste røg der kun en pærer,  det var ikke Dong som lukkede for strømmen. 

Og jeg bider altså os negle 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.