Kathepige skriver:
Kender i det?
Allerede fra morgenstunden er dagen bare en rigtig lortedag.
Ved ikke engang, hvorfor jeg har det sådan. Hundene irriterer mig, de går i sofaen, selvom, jeg ikke vil have det. Det regner ude, så de slæber skidt og møg med ind, og har lige vasket gulv.
Vi er løbet tør for toiletpapir, mine hænder er begyndt at svulme op, jeg kan ikke stoppe med at bide de skide negle.
Jeg laver overspringshandlinger, fordi jeg pt. hader mit ekstra-arbejde, men har det, fordi det bidrager væsentligt økonomisk.
Skylder 1000 kroner for en fartbøde, og SKAT trækker 54 % af min løn derfor. (Ja ja.. Jeg kunne bare have betalt bøden, I know)
Opvaskemaskinen mangler salt og der er lige sprunget en pære i lampen på badeværelset.
Rugbrødet, som jeg bagte forleden er allerede mulet.
En rigtig lorte, lorte dag i dag.
Pyha.
NÅ også dig!?
For helvede jeg ville også gerne rive den her dag ud af kalenderen!
Vågnede kl 03.15 pis hammernde lys vågen!

faldt i søvn igen ved en 5.30 tiden, efter en hæftig debat med mig selv, om jeg skulle lette min røv eller blive liggende

Klokken 07.00 ringede vækkeuret.... helt forvirret kæmpede jeg mig ud på lokummet - fik øje på mig selv i spejlet og fik et chok!

er du vimmer mand jeg så ud!! mine øjnlåg var opsvulmet..
Gik i seng igen med en kold vaskeklud over øjnene....

Vågnede med et sæt! klokken var 8!

..... nåede ikke min morgenkaffe (så nu er jeg gnaven

!) Der var ikke mere ymerdryg, så det blev til en tør knækbrød, imens hunden blev luftet.
Havde i forvirringen glemt en hundepose, så da vovsen satte sig....

ja så måtte jeg jo gå hele vejen hjem og hente en pose også tilbage igen!
åhhhhhh...........

så hjem med vovsen - låse døren - låse den op igen og tjekke at alle vinduer var lukket- låse døren- låse den op igen og hente bilnøglerne-låse døren....... køre efter en traktor

....
............ og nu har jeg konstateret at madpakken ligger derhjemme, vaskekluden i sengen, der er ikke mere mælk til kaffen hernede, kun én redbull og 9 timer til jeg har fri