I dag er bare en pisse dårlig dag...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juli 2013

Flødebollen

Havanagila skriver:

Hehe kunne ikke lade være med at trække på smilebåndet da jeg læste dit indlæg. For det er da virkelig bare en røv dag for dig. Indtil videre.
Men er sikker på dagen liver bedre.

Håber du får en rigtig dejlig dag alligevel

Tusind tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2013

Morigen

Kathepige skriver:

En Tycho Brahe dag ? Det har jeg sgu aldrig hørt om før

Det med cykelturen er ikke dumt.

Jeg skulle måske bare skide højt og flot på, at det regner og i stedet gå ud og nyde duften af svovl, der kommer, når det ikke har regnet i mange dage

Ja, du har forhåbentlig regntøj, og ellers er det altid hyggeligt efter regnevejr at sidde med en kop varm the/kakao/kaffe og sidde med en skål lækkerier foran tvet eller med en god bog

Anmeld

25. juli 2013

Morigen

Kathepige skriver:

Tusind tak

Du får lige forklaringen på en Tycho Brahe dag

Tycho Brahe var også astrolog. Det hævdes ofte, at han beregnede sig frem til 32 dage, som ville være yderst uheldige at foretage sig noget på. Deraf begrebet en Tycho Brahes-dag, når alting går én imod

Anmeld

25. juli 2013

Flødebollen

Morigen skriver:

Du får lige forklaringen på en Tycho Brahe dag

Tycho Brahe var også astrolog. Det hævdes ofte, at han beregnede sig frem til 32 dage, som ville være yderst uheldige at foretage sig noget på. Deraf begrebet en Tycho Brahes-dag, når alting går én imod

Nu ved jeg godt ,det er udvalgte 32 dage, men morede mig faktisk lidt over, at jeg i dag er på dag 32. i min cyklus. Hehe

Anmeld

25. juli 2013

Dinsen

du får li en kæmpe krammer på denne skod dag

Håber den bliver mindre skod i løbet af dagen

Anmeld

25. juli 2013

Flødebollen

Morigen skriver:

Ja, du har forhåbentlig regntøj, og ellers er det altid hyggeligt efter regnevejr at sidde med en kop varm the/kakao/kaffe og sidde med en skål lækkerier foran tvet eller med en god bog

Ejer ikke regntøj.

Men det er ligemeget.

Jeg holder fri kl. 13.00 og så håber jeg, at det stadig regner. Så går jeg mig en lang tur.

Anmeld

25. juli 2013

Morigen

Kathepige skriver:

Nu ved jeg godt ,det er udvalgte 32 dage, men morede mig faktisk lidt over, at jeg i dag er på dag 32. i min cyklus. Hehe

Anmeld

25. juli 2013

gædde/gitte

Kathepige skriver:

Kender i det?

Allerede fra morgenstunden er dagen bare en rigtig lortedag.

Ved ikke engang, hvorfor jeg har det sådan. Hundene irriterer mig, de går i sofaen, selvom, jeg ikke vil have det. Det regner ude, så de slæber skidt og møg med ind, og har lige vasket gulv.

Vi er løbet tør for toiletpapir, mine hænder er begyndt at svulme op, jeg kan ikke stoppe med at bide de skide negle.

Jeg laver overspringshandlinger, fordi jeg pt. hader mit ekstra-arbejde, men har det, fordi det bidrager væsentligt økonomisk.

Skylder 1000 kroner for en fartbøde, og SKAT trækker 54 % af min løn derfor. (Ja ja.. Jeg kunne bare have betalt bøden, I know)

Opvaskemaskinen mangler salt og der er lige sprunget en pære i lampen på badeværelset.

Rugbrødet, som jeg bagte forleden er allerede mulet.

En rigtig lorte, lorte dag i dag.

Pyha.

NÅ også dig!?

For helvede jeg ville også gerne rive den her dag ud af kalenderen!

Vågnede kl 03.15 pis hammernde lys vågen! faldt i søvn igen ved en 5.30 tiden, efter en hæftig debat med mig selv, om jeg skulle lette min røv eller blive liggende

Klokken 07.00 ringede vækkeuret.... helt forvirret kæmpede jeg mig ud på lokummet - fik øje på mig selv i spejlet og fik et chok! er du vimmer mand jeg så ud!! mine øjnlåg var opsvulmet..

Gik i seng igen med en kold vaskeklud over øjnene....

Vågnede med et sæt! klokken var 8!..... nåede ikke min morgenkaffe (så nu er jeg gnaven!) Der var ikke mere ymerdryg, så det blev til en tør knækbrød, imens hunden blev luftet.

Havde i forvirringen glemt en hundepose, så da vovsen satte sig.... ja så måtte jeg jo gå hele vejen hjem og hente en pose også tilbage igen!

åhhhhhh...........

så hjem med vovsen - låse døren - låse den op igen og tjekke at alle vinduer var lukket- låse døren- låse den op igen og hente bilnøglerne-låse døren....... køre efter en traktor ....

............ og nu har jeg konstateret at madpakken ligger derhjemme, vaskekluden i sengen, der er ikke mere mælk til kaffen hernede, kun én redbull og 9 timer til jeg har fri

Anmeld

25. juli 2013

gædde/gitte

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!

der er INGEN redbull!!!

Anmeld

25. juli 2013

B&J

hvorfor findes de dag øv for den kender det tydligt og man kan mærke det lige så snart man står op...

vi er desværre også alle trætte og mutte her hjemme

vores oven bo holdte fest helt okay det var ikke så højt vi går i seng og hun er så sød at skrive at vi skriver bare hvis der er noget, kl 23, står en af hendes venner og råber af dana cup der er i byen, falder i søvn igen kl 01 igen står han og råber og de højre højt techno, skriver de godt må skruge ned så jeg kan sove igen det gør de jubii men kan jeg sove gu kan jeg da ej, så sover først kl 03, kl 06,40 begynder den ene brand alarm fordi den mangler batterier  hvad fanden bilder den sig ind når vi sover så alle her hjemme er ikke os selv

håber dagen imorgen bliver beder for dig og for os

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.