Boybands

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juli 2013

E.J.mor.

Her var det Backstreet Boys jeg var mega fan,hele mit værelse var dækket med alt muligt fra dem,brugte formue på det.

og havde alt deres musik og videoer,og var til deres koncerter..

nu er det så lidt anderledes da man er blevet ældre, men deres musik vil altid vække minder frem gg

men nu er det linkin park og voldbeat jeg er til  så der er lidt forskel hahaha...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2013

MyLove E

Masig skriver:

Haha det samme her.... Og ca 300 stk af de der billeder man kunne samle og sætte ind i mapper (som der selvfølgelig også var med BSB billeder!!)....

her var jeg også helt vil med A.J.... Han var så hot, bad boy agtig hehe....

Har aldrig været til Take That og de andre...

Mappen havde jeg ikke. Jeg kunne bare godt lide dem alle. Men mest Nick. ..

Var også vild med Boyzone dem var faktisk til koncert med en gang:-D

Anmeld

28. juli 2013

Masig

Tauf skriver:

Mappen havde jeg ikke. Jeg kunne bare godt lide dem alle. Men mest Nick. ..

Var også vild med Boyzone dem var faktisk til koncert med en gang:-D

Uh nick var slet ikke mig, han var alt for sød.... Okay boyzone var jeg ikke så vild med, men var faktisk til koncert med BSB og det var bare mega fedt dengang.... Var ikke så gammel igen så var jo en sindssyg vild oplevelse at møde sine store idoler hehe....

Anmeld

28. juli 2013

Masig

E.J.mor. skriver:

Her var det Backstreet Boys jeg var mega fan,hele mit værelse var dækket med alt muligt fra dem,brugte formue på det.

og havde alt deres musik og videoer,og var til deres koncerter..

nu er det så lidt anderledes da man er blevet ældre, men deres musik vil altid vække minder frem gg

men nu er det linkin park og voldbeat jeg er til  så der er lidt forskel hahaha...

Det samme her, med minderne... Det er bare ren nostalgi, og kæresten kan ikke fordrage dem, så jeg hører lidt i smug en sjælden gang imellem hehe...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.