Boybands

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juli 2013

CaWi

MorDk skriver:

Uhh sad her for leden og kiggede gamle Backstreet Boys videoer

Jeg var fuldstændig vild med:

• Backstreet Boys

• Take That

• Westlife

Hvad med jer?

Uh... Jeg ELSKEDE de samme som dig... Og Boyzone

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2013

Sitrani

MorDk skriver:

Uhh sad her for leden og kiggede gamle Backstreet Boys videoer

Jeg var fuldstændig vild med:

• Backstreet Boys

• Take That

• Westlife

Hvad med jer?

uuuuh jeg har væet STOR BSB-fan!!! Var forelsket i Nick... hahahaha... Synes stadigvæk deres gamle musik er ørehængere, men nok mest fordi det bringer gamle minder frem!!!

Anmeld

26. juli 2013

MorDk

CAWI skriver:

Uh... Jeg ELSKEDE de samme som dig... Og Boyzone

Åhhh ja BoyZone.... det er rigtig...

Anmeld

26. juli 2013

Frk.S

Jeg var kæmpe Take That fan. Så meget at de andre (fx BSB og Boyzone) ikke var helt gode nok (selvom jeg sikkert rockede noget med til musikken alligevel). 

Bliver også stadig helt nostalgisk når jeg hører de gamle TT numre. 

Anmeld

26. juli 2013

Christabelle

KÆMPE boybandfan; Take That, Backstreet Boys, Westlife, Boyzone og efterfølgende; Gary Barlow, Robbie Williams, Ronan Keating og Bryan McFadden da de ikke eksisterede som bands længere. Armen altså! Det var jo fantastisk.
Har lige været til Robbie Williams koncert, men er ikke decideret fan længere... Har faktisk ikke engang hørt hans nyeste album

Anmeld

28. juli 2013

Miss-86

Jeg var ikke til Boybands som sådan .. Jeg kunne da godt høre Take That, Five og Backstreet boys, men var ikke stor fan og havde ikke musik med dem..

Nææh, jeg var til Mr.President, Spice Girls, Aqua og Jokeren

Anmeld

28. juli 2013

Masig

Tauf skriver:

Backstreet boys var på hele mit værelse i både små og stor plakater:-D Jeg have en KÆMPE stof plakat:-D

Haha det samme her.... Og ca 300 stk af de der billeder man kunne samle og sætte ind i mapper (som der selvfølgelig også var med BSB billeder!!)....

her var jeg også helt vil med A.J.... Han var så hot, bad boy agtig hehe....

Har aldrig været til Take That og de andre...

Anmeld

28. juli 2013

Menne

Jeg er så gammel, at det var New kids ón the block som hittede hos mig... 

Anmeld

28. juli 2013

L&V

Jeg tror faktisk næsten ik der har været et boybandt jeg ik har været tosset med.. Jeg er en sucker for love songs og synkron dans

Anmeld

28. juli 2013

Muhmi

Backstreet boys, N*SYNC, Take That, Boyzone og Five var jeg VILDE med... Mest BsB og især N*SYNC  Howie i BsB og Justin i N*SYNC... Er stadig en sucker for Justin Timberlake

Græd den dag at Take That gik i opløsning.. Kan huske det var i nyhedderne... Var knust hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.