Ærlige meninger!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juli 2013

gonefishing

Anonym skriver:

Om 2 uger har jeg termin og det er jo bare så fantastisk at det endelig er så tæt på

Men ja så til det ikke så sjove, faren til barnet har jeg ikke haft kontakt med efter han gik fra mig for et par måneder siden, der har bare ikke været nogen form for kontakt fra hverken min eller hans side, så jeg sidder jo og tænker på, hvad der er det rigtige at gøre?

var lige inde og se på hans facebook profil hvor jeg ser hans cover billed består af to yngre piger som hver især sidder med en joint i hånden og teksten på billedet er : ''blæste piger gør det bedre''

Ja det kom egentlig overhovedet ikke som et chok for mig, selvom han egentlig var kommet ud af at hans hashmisbrug, og nu er tilbage igen

Men jeg tænker på fødslen? skal jeg sende ham en sms hvor jeg spørger om han stadig ønsker med til fødslen, eller skal jeg lade ham komme til mig

Hilsen mig

Hvis han ikke selv har kontaktet dig og er et hash hoved, så havde jeg ikke kontaktet ham

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2013

Mumto3

Husk  hvorfor det er at mænd er begyndt at deltage i fødsler. ( det var helt utænkeligt for bare 100 år siden) 

mænd er med fordi KVINDERNE ønsker det, og mange synes at deres mand kan være en god støtte. At det  for mange mænd også er en stor oplevelse de sætter pris på at være med til, det er så en anden sag. Det er meget krævende at føde, og hvis du mener han kan være en hjælp og en støtte i den ekstreme situation en fødsel er, ja, så skal du spørge ham. Hvis ikke, så synes jeg ikke han skal med. Heller ikke selvom han kommer til dig, og siger han gerne vil med. Det er altså ikke en cirkus- forestilling han kan muntre sig ved at overvære. Det er en ben hård fysisk og psykisk proces, hvor et barn fødes, og en kvinde bliver forvandlet til mor!

Anmeld

25. juli 2013

Monski

Anonym skriver:

Om 2 uger har jeg termin og det er jo bare så fantastisk at det endelig er så tæt på

Men ja så til det ikke så sjove, faren til barnet har jeg ikke haft kontakt med efter han gik fra mig for et par måneder siden, der har bare ikke været nogen form for kontakt fra hverken min eller hans side, så jeg sidder jo og tænker på, hvad der er det rigtige at gøre?

var lige inde og se på hans facebook profil hvor jeg ser hans cover billed består af to yngre piger som hver især sidder med en joint i hånden og teksten på billedet er : ''blæste piger gør det bedre''

Ja det kom egentlig overhovedet ikke som et chok for mig, selvom han egentlig var kommet ud af at hans hashmisbrug, og nu er tilbage igen

Men jeg tænker på fødslen? skal jeg sende ham en sms hvor jeg spørger om han stadig ønsker med til fødslen, eller skal jeg lade ham komme til mig

Hilsen mig

Den ene situation i livet hvor man har liv til at være 100% egoistisk det er når man føder, så jeg synes kun du skal gøre hvad DU har lyst til
Drop den dårlige samvittighed og så føl med dig selv hvordan du tror du har det bedst

Held og lykke med det!

Anmeld

25. juli 2013

Monski

Anonym skriver:

Hilsen mig

Den ene situation i livet hvor man har liv til at være 100% egoistisk det er når man føder, så jeg synes kun du skal gøre hvad DU har lyst til
Drop den dårlige samvittighed og så føl med dig selv hvordan du tror du har det bedst

Held og lykke med det!

Anmeld

25. juli 2013

Kofoed.

Jeg havde nok "glemt at skrive til ham" og så først skrive når fødselen var overstået og så sagt, at tingene gik bare så stærk, at jeg slet ikke noget at tænke på, at jeg skulle skrive/ringe.

eller også havde jeg givet ham besked om, at jeg ikke har interesse i, at han skal være inde på fødestuen, men at jeg nok løbende skal opdatere ham og når jeg har født og syet osv, så er han velkommen. Og hvis noget ikke går som planlagt, så vil jeg gerne, at han følger barnet, så han skal helst være på sygehuset under fødselen. Hvis det gav mening.

Anmeld

25. juli 2013

EnGodMor

Jupiter skriver:

Jeg ville lade være at kontakte ham.

I er ikke sammen længere, og derfor er det ikke din opgave.

Desuden må han jo være voksen nok til at kontakte dig hvis han vil med til fødslen. 

Hvis det var omvendt, så ville du da også selv kontakte ham, hvis du VIRKELIG gerne ville med, ikke?

Enig her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.