Ærlige meninger!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.072 visninger
15 svar
15 synes godt om
24. juli 2013

Anonym trådstarter

Om 2 uger har jeg termin og det er jo bare så fantastisk at det endelig er så tæt på

Men ja så til det ikke så sjove, faren til barnet har jeg ikke haft kontakt med efter han gik fra mig for et par måneder siden, der har bare ikke været nogen form for kontakt fra hverken min eller hans side, så jeg sidder jo og tænker på, hvad der er det rigtige at gøre?

var lige inde og se på hans facebook profil hvor jeg ser hans cover billed består af to yngre piger som hver især sidder med en joint i hånden og teksten på billedet er : ''blæste piger gør det bedre''

Ja det kom egentlig overhovedet ikke som et chok for mig, selvom han egentlig var kommet ud af at hans hashmisbrug, og nu er tilbage igen

Men jeg tænker på fødslen? skal jeg sende ham en sms hvor jeg spørger om han stadig ønsker med til fødslen, eller skal jeg lade ham komme til mig

Hilsen mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2013

esioul

Anonym skriver:

Om 2 uger har jeg termin og det er jo bare så fantastisk at det endelig er så tæt på

Men ja så til det ikke så sjove, faren til barnet har jeg ikke haft kontakt med efter han gik fra mig for et par måneder siden, der har bare ikke været nogen form for kontakt fra hverken min eller hans side, så jeg sidder jo og tænker på, hvad der er det rigtige at gøre?

var lige inde og se på hans facebook profil hvor jeg ser hans cover billed består af to yngre piger som hver især sidder med en joint i hånden og teksten på billedet er : ''blæste piger gør det bedre''

Ja det kom egentlig overhovedet ikke som et chok for mig, selvom han egentlig var kommet ud af at hans hashmisbrug, og nu er tilbage igen

Men jeg tænker på fødslen? skal jeg sende ham en sms hvor jeg spørger om han stadig ønsker med til fødslen, eller skal jeg lade ham komme til mig

Hilsen mig

Den er lidt svær.

Hvis du gerne vil at han er med, synes jeg du skal sende en sms.

Så er resten op til ham.

Anmeld

24. juli 2013

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Den er lidt svær.

Hvis du gerne vil at han er med, synes jeg du skal sende en sms.

Så er resten op til ham.

På den ene side ønsker jeg han er med, men på den anden side har jeg egentlig ikke lyst til at have ham med, men det er jo selvfølgelig noget han skal hvis det er fordi han vil, men tænker da at hanmelder sig hvis han gerne vil?
må indrømme at jeg syntes hans cover billede på facebook har fået mig til at overveje om jeg overhovedet vil skrive til ham først i det hele taget, syntes ikke rigtig jeg har noget at snakke med ham om

hvis han syntes blæste piger gør det bedre, så har vi jo absolut intet at snakke om, udover vores barn, som åbenbart får sig en uansvarlig far

Anmeld

24. juli 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg ville kun gøre det hvis jeg ønsker at han er med. 

hvis han virkelig ønsker at være med så skal han nok give lyd fra sig. 

Anmeld

24. juli 2013

Ciss

Det er op til dig, hvem du ønsker at have med til fødslen. Du er ikke forpligtet til at have ham med, når I ikke er sammen længere. Det er en meget intim situation, og en ganske stærk og krævende oplevelse, og hvis han bliver et irritationsmoment eller en stressfaktor, så er det måske ikke så smart, at han er der. Hvis han er der, skal han jo helst kunne være en støtte for dig.

Hvis du ønsker ham der, synes jeg, du skal tage kontakt. Ellers må det næsten være op til ham at tage kontakt og vise interesse og et ønske om at være der, synes jeg. Jeg går ud fra, at han ved, hvornår terminen er. Jeg kender en, som fødte alene, men hvor eksen (som var far til barnet) sad ude og ventede og fik lov til at være den første til at komme ind og se sit barn bagefter, før resten af familien blev informeret. Der er sikkert mange måder at gøre det på, og du må bare prøve at tænke godt over, hvad som er det rigtigste for dig.

Anmeld

25. juli 2013

Jupiter

Jeg ville lade være at kontakte ham.

I er ikke sammen længere, og derfor er det ikke din opgave.

Desuden må han jo være voksen nok til at kontakte dig hvis han vil med til fødslen. 

Hvis det var omvendt, så ville du da også selv kontakte ham, hvis du VIRKELIG gerne ville med, ikke?

Anmeld

25. juli 2013

MorDk

Følg dit hjerte. Ønsker du ham ved fødslen så kontakt ham. Så må han tage et valg. Hvis ikke så skal du ikke føle dig presset...

Håber du/I finder en løsning...

Anmeld

25. juli 2013

DianaRJS

Anonym skriver:

Hilsen mig

jeg tænker at jeg vilel skrive og høre ham, og var han så stadig ikke ude af misbrug derefter ville jeg nægte ham at se barnet uden dit samvær.... kan jo være når han ser baby at det ændre sig

Anmeld

25. juli 2013

Clisolka

Anonym skriver:

Hilsen mig

Som MorDK skriver, følg dit hjerte  Hvis du ønsker han er med, så synes jeg du skal sende ham en sms 

Anmeld

25. juli 2013

Miss-86

Min helt ærlige mening er at jeg ikke synes han har 'krav' på at være med til fødslen, da han ikke er din kæreste/mand længere..
Jeg ved heller ikke hvor interesseret jeg ville være i at have min x med til fødslen, hvis vi ikke var sammen mere.
Vil mene at en fødsel er meget intim og privat og skal være mellem mand & kone/kærester.. Hvis du forstår mig.

Men jeg håber du finder ud, af hvad du vil, det er jo DIG der skal tage beslutningen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.