Hvorfor blev i eks-venner/veninder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juli 2009

twinsmama

havde en gang en veninde som gav sig ud for at være noget hun slet ikke var.. der gik så mange rygter om hende ude i byen og folk kunne slet ik forstå hvordan hun kunne være min fortrolige hun nægtede alle rygter og nærmest tudet over at "hvordan kunne jeg tro så noget om hende"
men fik senere bevis på det. hun blev gift med en fra udlandet som hun mødte under en sommerferie på 3 måneder (lidt for tidligt at blive gift efter kun 3 måneder) men hendes daværende mand studeret i udlandet dvs hun pendlede frem og tilbage hver 3 månede for at se ham, vi havde så en fælles veninde som også var gift og havde to børn.. min x veninde sagde altid i "spøg" at hvis vores fælles venindes mand var singel havde hun fandme snuppet ham..
det viste sig hun havde snuppet ham og de havde en affære vi fandt ud af det ved at hun en dag lånte min tlf fordi hun var løbet tør for taletid og talte og skrev smser.. og hun glemte at slette både sms og opkald hun fortog og derfra fandt jeg ud af det var til vores fælles venindes mand???!!!! så langt ude,, jeg valgte at blande mig fuldstændig uden om og droppede kontakten til hende fuldstændigt og uden at sige til vores fælles veninde fandt hun selv ud af det ved at overraske dem i deres seng!!!! fandt efter et stykke tid ud af at min x kæreste havde hun også haft fingerne i imens vi var sammen... hun havde sgu travlt... så det viste sig at folk ude i byen ikke bare snakkede om hende det var sgu sandt hvilken drama queen!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.