Jo, jeg havde en veninde gennem 10 år, som var min veninde jeg kunne dele alt med. Vi var der altid for hinanden.
Hun fik en slem depression og siden ændrede hun sig meget. Min mand har osse haft en depression, så jeg prøvede at hjælpe hende så godt jeg kunne.
Men fordi jeg hjalp så meget, både min mand og min veninde, så havde de fået den idé at det var MIG de var syg!!!!!! Min mand henter min veninde og sammen gør de alt for at overbevise min om, at det er MIG der er syg og har brug for hjælp!!!
Jeg ved nogle folk med depressioner kan være langt fra virkeligheden, men denne her gjorde virkelig ondt

. Her sad jeg, træt og udmattet fordi jeg så gerne ville hjælpe dem, alt imens de anklager mig for at være syg og skulle have medicin

.
Til sidst fandt min mand ud af, at det jo var helt galt det de havde gang i.....han brød sammen og græd som pisket...nu var han bange for at miste mig..!
Jeg smed min veinde ud og siden har vi ikke set hinanden. Det er nu 1 år siden...jeg savner hende ja, jeg har tilgivet hende og snakker lidt med hende på sms, men jeg vil aldrig stole på hende igen og jeg vil aldrig se hende i mit hjem igen....sms kontakt er fint nok.
Min mand gik tilbage i behandling, hvor han fandt ud af, det var dem der havde tolket det hele......selv psykologen var i chok over det der var sket.....!
Det var vrieklig ubehageligt, så ubehageligt at jeg faktisk selv måtte en tur til lægen for at få lagt oplevelsen bag mig.
Jeg valgte at tilgive min mand og vores ægteskab....selvom jeg da aldrig vil glemme oplevelsen.
Lone