Isaak 11,5 uge - en masse nye ting og billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2013

AnthonsMor

Han er jo bare super super super lækker!

Jeg kender alt for godt det der med søvn Anthon sover max. 1 time i løbet af dagen, nogle dage mere, men så er jeg også virkelig heldig, også sover han så 7-10 timer om natten alt efter aktivitetsniveau i løbet af dagen..

Hvor er det bare dejligt at læse, at han har det godt, og ikke mindst at du også har det godt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2013

FrkZier

Martsbaby skriver:

Han er jo bare super super super lækker!

Jeg kender alt for godt det der med søvn Anthon sover max. 1 time i løbet af dagen, nogle dage mere, men så er jeg også virkelig heldig, også sover han så 7-10 timer om natten alt efter aktivitetsniveau i løbet af dagen..

Hvor er det bare dejligt at læse, at han har det godt, og ikke mindst at du også har det godt

taaak

mor her kunne godt lige bruge en middagslur en gang imellem så sover han da i det mindste godt til om natten, det kan jeg jo desværre ikke ligefrem prale af Isaak gør

Anmeld

27. juli 2013

AnthonsMor

FrkZier skriver:

taaak

mor her kunne godt lige bruge en middagslur en gang imellem så sover han da i det mindste godt til om natten, det kan jeg jo desværre ikke ligefrem prale af Isaak gør

Jeg er også lykkelig over, at han sover så godt om natten, men det kan jo hurtigt vende igen
Vi var i Liseleje her tirsdag-torsdag og der havde han glemt sin rytme, så vågnede konsekvent klokken 4 om morgenen for at få noget ædelse
Og så snart vi var hjemme kom rutinerne tilbage, lidt sjovt

Jeg er jo så heldigt stillet, Daniel går hjemme, så har jeg brug for en lur, så giver jeg Anthon videre, og smutter i seng

Anmeld

27. juli 2013

FrkZier

Martsbaby skriver:

Jeg er også lykkelig over, at han sover så godt om natten, men det kan jo hurtigt vende igen
Vi var i Liseleje her tirsdag-torsdag og der havde han glemt sin rytme, så vågnede konsekvent klokken 4 om morgenen for at få noget ædelse
Og så snart vi var hjemme kom rutinerne tilbage, lidt sjovt

Jeg er jo så heldigt stillet, Daniel går hjemme, så har jeg brug for en lur, så giver jeg Anthon videre, og smutter i seng

det sikkert fordi der er sket så mange ting, så har han brugt alt sin energi og er sulten

åh ja, hvor dejligt.. gid det var mig

Anmeld

27. juli 2013

AnthonsMor

FrkZier skriver:

det sikkert fordi der er sket så mange ting, så har han brugt alt sin energi og er sulten

åh ja, hvor dejligt.. gid det var mig

garanteret

Anmeld

30. juli 2013

Cbank

FrkZier skriver:

Det jo ikke så forfærdelig længe siden jeg sidst kom med en lang update, men der sker jo så skide meget med min "lille" dreng

Jeg starter lige med lidt blær - da Isaak var 9uger trillede han fra mave->ryg og har gjort det næsten hver dag siden

han er skidehamrende dygtig til at holde sit hovede, han holder det 100% stabilt selv når han 'sidder', er på arm osv

og så er han begyndt at grine med lyd på - ååååh mit hjerte smelter

Han er som altid en meget lang dreng og ret slank i forhold til sin vægt : 5500g og 66cm(!!) - han er røget ud af kurven ifht. vægt mod længde, men SP siger det fint, så længe han vokser (og det må man sige han gør) og trives, så skal vi ikke hænge os så meget i at han vejer "for lidt", han bruger bare energien på at vokse sig lige så høj som sin far

Isaaks kolik er heldigvis på vej retur og det der førhen var 6timers skrigeri pr. dag er nede på ca 1,5 time pr dag

han er stadig ikke særlig stor fan af det med at sove og sover ca 10timer pr. døgn - men han er glad, tilfreds, smilende og pludrende i største delen af hans vågne timer så jeg må nok bare lære at leve med han ikke gider spilde sin tid på at sove

min stakkels lille pusling har fået falsk strubehoste - han hoster og hoster og hoster og hiver efter vejret, det simpelthen så synd for ham altså

Amningen er efterhånden ved at køre nooogenlunde som den skal, Isaak er dog stadig elendig til at tage fat (på trods af suttebrikker) men det går fremad

en lille update på mama:
Jeg eeelsker livet som mor, det er simpelthen det bedste i hele verden

Indtil videre har jeg tabt 21kg ud af de 34/35kg jeg tog på - så det går fremad(eller skulle jeg sige nedad) glæder mig til at alle kiloene er forsvundet, har det sgu lidt stramt med at være for tyk, men det skal nok komme en dag

Godt klaret hvis du kom hele vejen herned

og nu kommer der lige en voldsom baby-spam

Nææh hvor en dejlig update. Super godt det bare går fremad.  - På trods med falsk strubehoste  God bedring til ham.

Dejligt med så mange billeder  Det ser jo helt sikkert ud til I trives! 

Anmeld

30. juli 2013

FrkZier

Cbank skriver:

Nææh hvor en dejlig update. Super godt det bare går fremad.  - På trods med falsk strubehoste  God bedring til ham.

Dejligt med så mange billeder  Det ser jo helt sikkert ud til I trives! 

mange tak

det viste sig så han ikke havde falskstrube hoste - men derimod kighoste så vi måtte lige indlægges en tur

håber også i har det godt!

Anmeld

30. juli 2013

Cbank

FrkZier skriver:

mange tak

det viste sig så han ikke havde falskstrube hoste - men derimod kighoste så vi måtte lige indlægges en tur

håber også i har det godt!

Okay. Hvad er det ?  Har han så fået det bedre?? 

Jo tak. Vi har det rigitg godt 

Anmeld

30. juli 2013

FrkZier

Cbank skriver:

Okay. Hvad er det ?  Har han så fået det bedre?? 

Jo tak. Vi har det rigitg godt 

Kighoste

Ja han har heldigvis fået det bedre, han er stadig ikke helt på toppen men det går fremad

hvor godt at høre

Anmeld

30. juli 2013

Cbank

FrkZier skriver:

Kighoste

Ja han har heldigvis fået det bedre, han er stadig ikke helt på toppen men det går fremad

hvor godt at høre

Tak 

Okay. Godt at høre det går fremad med ham.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.