FrkZier skriver:
Det jo ikke så forfærdelig længe siden jeg sidst kom med en lang update, men der sker jo så skide meget med min "lille" dreng 
Jeg starter lige med lidt blær - da Isaak var 9uger trillede han fra mave->ryg og har gjort det næsten hver dag siden 
han er skidehamrende dygtig til at holde sit hovede, han holder det 100% stabilt selv når han 'sidder', er på arm osv 
og så er han begyndt at grine med lyd på - ååååh mit hjerte smelter

Han er som altid en meget lang dreng og ret slank i forhold til sin vægt : 5500g og 66cm(!!) - han er røget ud af kurven ifht. vægt mod længde, men SP siger det fint, så længe han vokser (og det må man sige han gør) og trives, så skal vi ikke hænge os så meget i at han vejer "for lidt", han bruger bare energien på at vokse sig lige så høj som sin far 
Isaaks kolik er heldigvis på vej retur og det der førhen var 6timers skrigeri pr. dag er nede på ca 1,5 time pr dag 

han er stadig ikke særlig stor fan af det med at sove og sover ca 10timer pr. døgn - men han er glad, tilfreds, smilende og pludrende i største delen af hans vågne timer så jeg må nok bare lære at leve med han ikke gider spilde sin tid på at sove
min stakkels lille pusling har fået falsk strubehoste - han hoster og hoster og hoster og hiver efter vejret, det simpelthen så synd for ham altså 

Amningen er efterhånden ved at køre nooogenlunde som den skal, Isaak er dog stadig elendig til at tage fat (på trods af suttebrikker) men det går fremad 
en lille update på mama:
Jeg eeelsker livet som mor, det er simpelthen det bedste i hele verden
Indtil videre har jeg tabt 21kg ud af de 34/35kg jeg tog på - så det går fremad(eller skulle jeg sige nedad
) glæder mig til at alle kiloene er forsvundet, har det sgu lidt stramt med at være for tyk, men det skal nok komme en dag 
Godt klaret hvis du kom hele vejen herned 
og nu kommer der lige en voldsom baby-spam

Nææh hvor en dejlig update. Super godt det bare går fremad.
- På trods med falsk strubehoste
God bedring til ham.