Isaak 11,5 uge - en masse nye ting og billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juli 2013

FrkZier

MorDk skriver:

Hold nu op, hvor er han lækker altså ♥ ♥

iiih mange tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2013

FrkZier

Juliekp skriver:

Ja lad os håbe han vil sove mere med tiden, når han skal bruge en masse energi  Ved om nogen hvor hårdt det kan være, med en datter der kun ville sove om natten til hun var 4 mdr....

Nicoline er ihvertfald kun vokset 1 cm på en måned, kan være det er det samme med Isaak Men kan også bare være han bliver rigtig lang og slank og det er bestemt ikke dårligt, som du selv skriver 

det må vi da næsten håbe - ellers bliver det godt nok nogle lange år

ja det kan jo sagtens være det stagnere med tiden

Anmeld

25. juli 2013

FrkZier

MIWULA skriver:

Nååh hvor er han bare skøn. 

Taaaak

Anmeld

25. juli 2013

FrkZier

Rinepigen skriver:

sikke en dejlig dreng  man glæder mig bestemt ikke mindre til selv at blive mor når man ser sådan nogle skønne billeder

Dejlig update og sejt gået med vægttabet

Tusind tak

du kón også godt glæde dig skal jeg lige love for

Anmeld

25. juli 2013

Bettina90

FrkZier skriver:

Det jo ikke så forfærdelig længe siden jeg sidst kom med en lang update, men der sker jo så skide meget med min "lille" dreng

Jeg starter lige med lidt blær - da Isaak var 9uger trillede han fra mave->ryg og har gjort det næsten hver dag siden

han er skidehamrende dygtig til at holde sit hovede, han holder det 100% stabilt selv når han 'sidder', er på arm osv

og så er han begyndt at grine med lyd på - ååååh mit hjerte smelter

Han er som altid en meget lang dreng og ret slank i forhold til sin vægt : 5500g og 66cm(!!) - han er røget ud af kurven ifht. vægt mod længde, men SP siger det fint, så længe han vokser (og det må man sige han gør) og trives, så skal vi ikke hænge os så meget i at han vejer "for lidt", han bruger bare energien på at vokse sig lige så høj som sin far

Isaaks kolik er heldigvis på vej retur og det der førhen var 6timers skrigeri pr. dag er nede på ca 1,5 time pr dag

han er stadig ikke særlig stor fan af det med at sove og sover ca 10timer pr. døgn - men han er glad, tilfreds, smilende og pludrende i største delen af hans vågne timer så jeg må nok bare lære at leve med han ikke gider spilde sin tid på at sove

min stakkels lille pusling har fået falsk strubehoste - han hoster og hoster og hoster og hiver efter vejret, det simpelthen så synd for ham altså

Amningen er efterhånden ved at køre nooogenlunde som den skal, Isaak er dog stadig elendig til at tage fat (på trods af suttebrikker) men det går fremad

en lille update på mama:
Jeg eeelsker livet som mor, det er simpelthen det bedste i hele verden

Indtil videre har jeg tabt 21kg ud af de 34/35kg jeg tog på - så det går fremad(eller skulle jeg sige nedad) glæder mig til at alle kiloene er forsvundet, har det sgu lidt stramt med at være for tyk, men det skal nok komme en dag

Godt klaret hvis du kom hele vejen herned

og nu kommer der lige en voldsom baby-spam

Hold da op hvor er han dejlig!  Bliver helt misundelig  Kan slet ikke vente til at det bliver min tur 

Anmeld

26. juli 2013

FrkZier

Bettina90 skriver:

Hold da op hvor er han dejlig!  Bliver helt misundelig  Kan slet ikke vente til at det bliver min tur 

tusind tak

forstår jeg godt du glæder dig til!

Anmeld

26. juli 2013

Babydrøm

FrkZier skriver:

Det jo ikke så forfærdelig længe siden jeg sidst kom med en lang update, men der sker jo så skide meget med min "lille" dreng

Jeg starter lige med lidt blær - da Isaak var 9uger trillede han fra mave->ryg og har gjort det næsten hver dag siden

han er skidehamrende dygtig til at holde sit hovede, han holder det 100% stabilt selv når han 'sidder', er på arm osv

Han er som altid en meget lang dreng og ret slank i forhold til sin vægt : 5500g og 66cm(!!) - han er røget ud af kurven ifht. vægt mod længde, men SP siger det fint, så længe han vokser (og det må man sige han gør) og trives, så skal vi ikke hænge os så meget i at han vejer "for lidt", han bruger bare energien på at vokse sig lige så høj som sin far

Isaaks kolik er heldigvis på vej retur og det der førhen var 6timers skrigeri pr. dag er nede på ca 1,5 time pr dag

han er stadig ikke særlig stor fan af det med at sove og sover ca 10timer pr. døgn - men han er glad, tilfreds, smilende og pludrende i største delen af hans vågne timer så jeg må nok bare lære at leve med han ikke gider spilde sin tid på at sove

min stakkels lille pusling har fået falsk strubehoste - han hoster og hoster og hoster og hiver efter vejret, det simpelthen så synd for ham altså

Amningen er efterhånden ved at køre nooogenlunde som den skal, Isaak er dog stadig elendig til at tage fat (på trods af suttebrikker) men det går fremad

en lille update på mama:

Indtil videre har jeg tabt 21kg ud af de 34/35kg jeg tog på - så det går fremad(eller skulle jeg sige nedad) glæder mig til at alle kiloene er forsvundet, har det sgu lidt stramt med at være for tyk, men det skal nok komme en dag

Skønne billeder  Hvor er han sød  

Anmeld

26. juli 2013

FrkZier

AnnL skriver:

Skønne billeder  Hvor er han sød  

taaaaak

Anmeld

26. juli 2013

christina92

FrkZier skriver:

en lille update på mama:

Sikke en dejlig update!

Og sikke skøn herlige billeder!

Håber snart lille supermand får det bedre!

Anmeld

27. juli 2013

FrkZier

christina92 skriver:

Sikke en dejlig update!

Og sikke skøn herlige billeder!

Håber snart lille supermand får det bedre!

tusind tak søde

det viste sig jo så han havde kighoste, så vi blev indlagt

men vi er hjemme nu og han har det meget bedre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.