Opgiver snart håbet :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juli 2013

Wish-Baby

gædde/gitte skriver:

ja............. men selvtægt er jo ulovlig af en årsag.......... meget meget øv..........

Håber du holder ventetiden ud og så gør hvad I kan for at få en hverdag, når han kommer ud. Går ud fra at det er en voldsdom så, og den tror jeg ikke I bliver afvist på .... alle har jo lov til at dumme sig. Så længe han ingen psykikiske laster har oveni, som lægen kan betvivle

Nej det er ikke en voldsdom, min mand kan finde på dumme ting, og har været oppe og slås før i tiden, men ALDRIG i de år vi har været sammen har han rørt nogen.

Er enig med dig i at der er dumt og det også det han selv siger, men når da vi stod i den situation vi stod i, tænker man måske ikke lige så langt, som man gør bar efter.

Og den dag polititet kom var der heller ikke noget, han indrømmede det med det samme of erkendte det, for han godt var klar over han havde dummet sig, men som han sagde den gang og siger den dag i dag, "jeg vil gøre alt for at passe på hende (mig) om det så betyder en tid bag tremmer, bare jeg ved hun er sikker".

Det eneste der er at vi begge har ADHD og vi begge har en fortid med stoffer, men det er mange år siden og manden min stoppede den gang han mødte mig for over 3½ år siden for han fik valget mig eller stoffer, og han valgte mig 

Men som jeg skrev tidligere har vi et normalt liv, hvor vi passer de ting vi skal, en hjem der er iorden, og vores økonomi er fin og der er styr på tingene, udover han er "straffet" er vi lige som alle andre mennesker/par

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2013

gædde/gitte

Wish-Baby skriver:

Nej det er ikke en voldsdom, min mand kan finde på dumme ting, og har været oppe og slås før i tiden, men ALDRIG i de år vi har været sammen har han rørt nogen.

Er enig med dig i at der er dumt og det også det han selv siger, men når da vi stod i den situation vi stod i, tænker man måske ikke lige så langt, som man gør bar efter.

Og den dag polititet kom var der heller ikke noget, han indrømmede det med det samme of erkendte det, for han godt var klar over han havde dummet sig, men som han sagde den gang og siger den dag i dag, "jeg vil gøre alt for at passe på hende (mig) om det så betyder en tid bag tremmer, bare jeg ved hun er sikker".

Det eneste der er at vi begge har ADHD og vi begge har en fortid med stoffer, men det er mange år siden og manden min stoppede den gang han mødte mig for over 3½ år siden for han fik valget mig eller stoffer, og han valgte mig 

Men som jeg skrev tidligere har vi et normalt liv, hvor vi passer de ting vi skal, en hjem der er iorden, og vores økonomi er fin og der er styr på tingene, udover han er "straffet" er vi lige som alle andre mennesker/par

ADHD................... bom bom bom

Syntes jeg for 100 år og en madpakke siden læste om e der blev afvist pga adhd........ fordi det var i svær grad

Anmeld

23. juli 2013

Wish-Baby

gædde/gitte skriver:

ADHD................... bom bom bom

Syntes jeg for 100 år og en madpakke siden læste om e der blev afvist pga adhd........ fordi det var i svær grad

Jeg har fået diagnosen for så mange år siden at jeg ikke aner om det er let eller svær, ved bare det er ADHD 

Anmeld

23. juli 2013

l.kjoeller

Wish-Baby skriver:

De kan vælge og sige pga den er plettet så vil de ikke hjælpe  hvad er det for noget han kan tage ?? for synes jeg har goglet lidt at hvert uden at finde noget ??

matas har nogle præparater. de kan også vælge at vurdere man er uegnet af andre årsager. f.eks. sygdom men betyder heldigvis ikke de gør det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.