gædde/gitte skriver:
altså.......... jeg tror ikke fertilitetsklinikken afviser jer pga en plettet straffeattest, medmindre det han er dømt for er noget alvorligt som mord, bandekriminalitet, pusher osv. der kan indirekte skade eller være til fare for barnet. De afviser psykisksyge, alkoholikere og stofmisbrugere.
de vurderer jer mentalt og trækker oplysninger på jer.
Hvor længe har han tilbage? og hvilket liv venter ham nr han kommer ud........?
Syntes et eller andet sted I skal have en stabil hverdag INDEN I kaster jer ud i fertilitetsbehandling. Han skal have et job og være fysisk til stede, for tro mig, det får du virkelig brug for. 
Medicinen koster rimelig mange penge, behandlingen er rutinepræget/skemalagt og psykisk har man brug for en håndfuld stærke personer omkring én der kan tåle man tuder/er hidsig/ er glad og det hele på én gang......
Ved godt det er surt at vente, men et eller andet sted, så ligger man jo som man har redt.
De kan vælge at sige de ikke vil gøre noget.
Hvis han er ordenlig kommer han ud d 29-10 eller færst d 29-12
Han er ikke dømt for noget alvorligt på den måde, altså det han er dømt for er han dømt for, for han vil gøre alt for at passe på mig og vores hjem, da politiet grinede af mig da jeg var inde anmelde trusler jeg fik dagligt.
Det liv der venter ham når han kommer ud er det samme som det har været de sidste år, hvor vi har en almindelig hverdag, hvor jeg går i skole (uddannelse) og han har passe de ting han er blevet sat til af kommunen da han har gået arbejdsløs længe, pga der ikke har været job at finde og fordi han havde en dom hængende over hovedet jo. Men hvores hverdag er lige så alminde som mange andres.
Da jeg mødte ham var jeg gravid med en anden (vi var gået fra hinanden) og allerede der var han klar på det hele, og var en herre pyller "far" havde detsværre en SA
Så er slet ikke i tvivl om at han er klar eller jeg selv er det, da vi altid er omgivet af små børn og babyer, passer ofte naboens søn, han bliver 1 år nu her, men vi har haft han fra han var helt lille da hun er alene med ham, og der er slet ingen tin der, ved godt der er noget andet med andres børn da man jo "bare kan aflevere dem igen".
Men er udemærket klar over det er dyrt og hvad det betyder at skulle blive gravide "på den måde".
Er enig i at min ligger som man har redt, men var vi blevet taget alvorligt hos politiet den gang, var det aldrig nået så længt ud som det kom, og synes det er endnu hårdere at fordi han har ville ofre alt for at beskytte mig, har det gjort det svære at få børn, da lægerne kan vælge at sige de ikke mener det er noge god ide i det han er straffet