ægtepagt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.614 visninger
18 svar
1 synes godt om
22. juli 2013

Anonym trådstarter

Skal giftes til september . og vi skal have en ægtepagt med fuldstændigt særeje.

hvordan gør vi lige?? hvor henvender vi os? SKAL det være før vi gifter os?

har googlet og googlet, og har da også fundet en masse brugbart, men lige disse spørgsmål har jeg ikke kunne finde svar på 

håber der er nogle kloge kvinder her 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2013

CroQuis

Ved min mor og hendes mand brugte en advokat til ægtepagten, men mere kan jeg faktisk ikke huske 

Anmeld

22. juli 2013

l.kjoeller

Anonym skriver:

Skal giftes til september . og vi skal have en ægtepagt med fuldstændigt særeje.

har googlet og googlet, og har da også fundet en masse brugbart, men lige disse spørgsmål har jeg ikke kunne finde svar på 

mener det skal være inden. men er en advokat der laver det for jer. de laver et juridisk dokument som i begge underskriver

Anmeld

23. juli 2013

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

mener det skal være inden. men er en advokat der laver det for jer. de laver et juridisk dokument som i begge underskriver

jamen hvor henvender man sig lige??

Anmeld

23. juli 2013

CaWi

Anonym skriver:

Det skal ske inden i gifter jer, og i skal have en advokat til at lave det for jer.

Anmeld

23. juli 2013

l.kjoeller

Anonym skriver:

jamen hvor henvender man sig lige??

find en advokat i din by. jeg har benyttet noget der hedder skødekontoret i horsens men du kan jo finde advokater mange steder

Anmeld

24. juli 2013

aarhusmor

I kan f.eks. bruge familieadvokaten. Han fremsender dokumenterne til jer på email, I udfylder og sender tilbage og han tinglyser

Anmeld

24. juli 2013

sus82

Vi har også brugt familieadvokaten, det er billigt, men det er standartformulare, så hvis I ønsker noget bestemt skrevet ind synes jeg i skal tage hen og snakke med en advokat.

Anmeld

24. juli 2013

Anonym trådstarter

sus82 skriver:

Vi har også brugt familieadvokaten, det er billigt, men det er standartformulare, så hvis I ønsker noget bestemt skrevet ind synes jeg i skal tage hen og snakke med en advokat.

vi skal bare have fuldstændigt særeje

Anmeld

24. juli 2013

Bech19

En ægtepagt kan man få lavet både før OG efter brylluppet.

Det er op til den enkelte person, om man vil underskrive, så det, at du vil gifte dig, afhænger af, om din kommende mand skriver under, skal dette selvfølgelig gøres før brylluppet.

Du kan søge på google efter en familieretsadvokat i dit område. Så kan du ringe og få en pris.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.