Så er vi i gang igen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juli 2013

1234rj

BigHope13 skriver:

Har været igennem 2 iui hvor sidste gang lykkedes.
Havde det ligesom du at anden gang blev ikke mødt med samme entusiasme og glæde, det var på en måde bare noget der skulle overståes for orkede bare ikke skuffelsen hvis det ikke lykkedes.

Så hav du ikke dårlig samvittighed over det, glæder dig over mandens glæde ved snakken og så tag en dag af gangen.

Jeg krydser fingre for at dette forsøg vil give pote

Godt at hører at andre har haft det sådan :-) mange gange tillykke med graviditeten :-)! Og mange tak!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2013

Dulgretz

1234rj skriver:

Så er vi startet på vores 2. IVF, med fryseæg denne gang :-) er startet på provera i dag (har PcoS - normalvægtig) så nu skal vi bare vente på min mens kommer. 

Må dog indrømme at selvom det 'kun' er forsøg to er jeg ikke ligeså glad som ved forsøg et, jeg er lidt mere forsigtig denen gang, med at være positiv. I må ikke misforstå mig, selvfølgelig er jeg glad! Men det er som om at min kæreste har haft sommerferien (vores første forsøg var lige inden sommerferien, fik mens 3 dage før testdag og så var der sommerferie lukket) til at forstår det vi har gang i sådan rigtig, så nu er det ham der køre med baby snakken og al den positive energi det  er nu dejligt at høre ham snakke om det  Og han har bestemt sig for at, hvis vi får en pige så SKAL hun hedde Caroline :-) 

tager bare en dag af gangen, og nu skal min mens jo lige komme og alt det. Men håbet om at 2 gang er lykkens gang er her :-)

hvad med jer andre?? Hvordan er jeres humør/håb ved x. Antal forsøg?? Har lidt dårlig samvittighed over ikke at være helt oppe under taget, vil det her så gerne, det er ønskebarnet. Men e bange for at det ikke lykkes. 

Emilie

Først og fremmest held og lykke!

Havde det på samme måde, at første gang var man super optimistisk, blev da også gravid, men til scanning i uge 6 var der intet at se

Vi måtte også sidde over sommerferien, hvilket var rigtig godt for os, så kunne vi tænke på noget andet og være mere mental parat til 2. Forsøg som var et fryseforsøg og selvom man var mere rolig og så tiden mere an, så var jeg heller ikke i tvivl om at det ville lykkedes da jeg så de fine æg. Blev dog stadig glædeligt overrasket da det viste sig at begge æg havde sat sig fast

Anmeld

22. juli 2013

o1Mutte

1234rj skriver:

Så er vi startet på vores 2. IVF, med fryseæg denne gang :-) er startet på provera i dag (har PcoS - normalvægtig) så nu skal vi bare vente på min mens kommer. 

Må dog indrømme at selvom det 'kun' er forsøg to er jeg ikke ligeså glad som ved forsøg et, jeg er lidt mere forsigtig denen gang, med at være positiv. I må ikke misforstå mig, selvfølgelig er jeg glad! Men det er som om at min kæreste har haft sommerferien (vores første forsøg var lige inden sommerferien, fik mens 3 dage før testdag og så var der sommerferie lukket) til at forstår det vi har gang i sådan rigtig, så nu er det ham der køre med baby snakken og al den positive energi det  er nu dejligt at høre ham snakke om det  Og han har bestemt sig for at, hvis vi får en pige så SKAL hun hedde Caroline :-) 

tager bare en dag af gangen, og nu skal min mens jo lige komme og alt det. Men håbet om at 2 gang er lykkens gang er her :-)

hvad med jer andre?? Hvordan er jeres humør/håb ved x. Antal forsøg?? Har lidt dårlig samvittighed over ikke at være helt oppe under taget, vil det her så gerne, det er ønskebarnet. Men e bange for at det ikke lykkes. 

Emilie

Jeg havde det lige som dig.
Første gang var jeg bare super optimistisk for SELVFØLGELIG blev jeg da gravid!!
Da testen og blodprøven så var negativ røg jeg helt ned i det sorte hul.

Anden gang var jeg noget mere afslappet og prøvede ikke at sætte næsen op efter noget, fordi jeg blev SÅ knust første gang..
Da testen og blodprøven igen var negativ var jeg knust, men ikke ligeså knust som første gang.
Nu skal vi snart igang med 3 forsøg, og må indrømme at det er med blandede følelser.. Glæder mig til at komme igang, men frygter den skuffelse der kommer hvis jeg ikke bliver gravid..

Håber 2. gang er lykkens gang for dig

Anmeld

22. juli 2013

ønskebørn74

1234rj skriver:

Tillykke med dem 

lækkert med så mange æg, jeg havde 16 æg, men kun 4 havde delt sig som de skulle (min kæreste har meget nedsat sædkvalitet), så vi krydser for at et af de tre fryseæg bliver vores guldklump. 

Iglo babyer, den var ny. Men utrolig sød 

Hve medicin får du.. Menopur laver super æg på mig og gør livmoderen ekstra klar..

Anmeld

22. juli 2013

1234rj

ønskebarn74 skriver:

Hve medicin får du.. Menopur laver super æg på mig og gør livmoderen ekstra klar..

Fik menopur under 1 forsøg, men det er fryse æg denne gang :-) så det er æggene fra forsøg 1.

Anmeld

22. juli 2013

1234rj

o1Mutte skriver:

Jeg havde det lige som dig.
Første gang var jeg bare super optimistisk for SELVFØLGELIG blev jeg da gravid!!
Da testen og blodprøven så var negativ røg jeg helt ned i det sorte hul.

Anden gang var jeg noget mere afslappet og prøvede ikke at sætte næsen op efter noget, fordi jeg blev SÅ knust første gang..
Da testen og blodprøven igen var negativ var jeg knust, men ikke ligeså knust som første gang.
Nu skal vi snart igang med 3 forsøg, og må indrømme at det er med blandede følelser.. Glæder mig til at komme igang, men frygter den skuffelse der kommer hvis jeg ikke bliver gravid..

Håber 2. gang er lykkens gang for dig

Mange tak! Ja humøret er lidt dalende, prøver også på ikke at sætte mine forventninger for højt.. Det er svært men kan tydeligt mærke forskel.. 

Og al held og lykke til dig/jer!

Anmeld

22. juli 2013

1234rj

Dulgretz skriver:

Havde det på samme måde, at første gang var man super optimistisk, blev da også gravid, men til scanning i uge 6 var der intet at se

Vi måtte også sidde over sommerferien, hvilket var rigtig godt for os, så kunne vi tænke på noget andet og være mere mental parat til 2. Forsøg som var et fryseforsøg og selvom man var mere rolig og så tiden mere an, så var jeg heller ikke i tvivl om at det ville lykkedes da jeg så de fine æg. Blev dog stadig glædeligt overrasket da det viste sig at begge æg havde sat sig fast

Stort tillykke med graviditeten!  Al held og lykke med dem

forstår jeg da godt, to er en kæmpe gave :-) og mange tak, håber den lykkedes denne gang så alt der her hormon, skanning-halløj er ovre og vi også får en guldklump 

Anmeld

22. juli 2013

ønskebørn74

Dulgretz skriver:

Tillykke..  Hvornår har du termin?

Anmeld

22. juli 2013

Putomanen

1234rj skriver:

Emilie

Du skal ikke have dårlig samvittighed over ikke at være vildt positiv! Jeg tror at det er meget naturligt, at man bliver mere realistisk og eventuelt også pessimistisk.
Jeg tror også, at det er sundt. Ellers ville det blive et endnu større nederlag hver gang, man får en negativ test, og det er sku hårdt nok i forvejen.

Jeg er selv blevet ret pessimistisk med tiden, faktisk kan jeg ikke forestille mig, at det lykkedes. Men jeg har også været igang længe nu.

Behold håbet men vær realistisk.

Jeg håber, at det snart lykkes for jer

Anmeld

22. juli 2013

Dulgretz

ønskebarn74 skriver:

Tillykke..  Hvornår har du termin?

Jeg havde termin d. 28/5, fødte d. 5/5 da jeg fik svangerskabsforgiftning. Så de små pus er jo lige straks 3måneder men det føltes stadig som igår at vi fik lagt æg op

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.