Så er vi startet på vores 2. IVF, med fryseæg denne gang :-) er startet på provera i dag (har PcoS - normalvægtig) så nu skal vi bare vente på min mens kommer.
Må dog indrømme at selvom det 'kun' er forsøg to er jeg ikke ligeså glad som ved forsøg et, jeg er lidt mere forsigtig denen gang, med at være positiv. I må ikke misforstå mig, selvfølgelig er jeg glad! Men det er som om at min kæreste har haft sommerferien (vores første forsøg var lige inden sommerferien, fik mens 3 dage før testdag og så var der sommerferie lukket) til at forstår det vi har gang i sådan rigtig, så nu er det ham der køre med baby snakken og al den positive energi det er nu dejligt at høre ham snakke om det 
Og han har bestemt sig for at, hvis vi får en pige så SKAL hun hedde Caroline :-)
tager bare en dag af gangen, og nu skal min mens jo lige komme og alt det. Men håbet om at 2 gang er lykkens gang er her :-)
hvad med jer andre?? Hvordan er jeres humør/håb ved x. Antal forsøg?? Har lidt dårlig samvittighed over ikke at være helt oppe under taget, vil det her så gerne, det er ønskebarnet. Men e bange for at det ikke lykkes.
Emilie
Anmeld