Anbefaling af ny mobiltelefon

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juli 2009

Diana...

LotteN skriver:

jamen så kan det være jeg bare skal hoppe på den. kan jo også godt lide designet!
og ja, som du skriver, så har man jo et digitalkamera man også bruge, det er jo kun lige til når der lige kommer "billedet" man ikke kan undvære!

Jeg må i tænkeboksen om den skal være sort eller pink, når nu den bare er lyserød... synes det kunne være ldit anderledes med en tøsefarve, ved dog ikke om det bliver lidt for poppet

Jeg har faktisk ikk set billeder el noget af den i lyserød, men jeg synes den er super flot i sort min er blå og jeg kunne os tænke mig den i sort.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2009

EliasMinDejligeSøn<3

LotteN skriver:

Markedet er stort og jeg aner det virkelig ikke...
Er på jagt efter en ny mobilos som ikke koster en formue.

Har kigget lidt på denne:

http://www.callme.dk/web/data.nsf/q/CA66A455539EAB4DC12574CD0043DA8B

nogen der har den og kan anbefale den?
nogen der måske kan anbefale en anden slags?

jeg har den og det en skod mobil!!! og dårlig mobil!! stns jeg, og syns ny min nye mobil er som et dital ,

Anmeld

12. juli 2009

Diana...

stinapigen92 skriver:

jeg har den og det en skod mobil!!! og dårlig mobil!! stns jeg, og syns ny min nye mobil er som et dital ,

-hvad er det for en du har nu?

Anmeld

12. juli 2009

EliasMinDejligeSøn<3

Diana... skriver:

-hvad er det for en du har nu?

nokia 5800 den bilnker også i mørke når jeg tager billedere de billedere jeg har i fotoalbum er taget af den gammele og jeg skiftede kun mobil fordi jeg syns den er skod min var også blå

Anmeld

12. juli 2009

karina1980

Diana... skriver:

Du vil aldrig kunne få en telefon med lige så godt kamera som et digetalt kamera.

hmm min mands kamera tlf har da bedre kamera end det digitale vi har

han har sådan en sony erikson c905, den synes jeg er pænt god,

den anden har jeg ikke hørt så meget godt om, min søster ødelagde sin den første i løbet af 3 uger og nr 2 i løbet af 2 mdr og valgte så at få en anden, da hun simpelthen ikke gad have en der var til rep. konstant

Anmeld

12. juli 2009

karina1980

LotteN skriver:

okay, men hvad så hvis jeg hellere vil have et godt kamera og er lidt ligeglad med det der musik halløj?
hvad kan du så anbefale til ikke alt for mange penge?

http://www.callme.dk/web/data.nsf/webDocuments/CBB156CD456D5900C12574FF005081CB

kan jeg anbefale når du hellere vil have kamera end musik

Anmeld

12. juli 2009

Diana...

karina1980 skriver:

den anden har jeg ikke hørt så meget godt om, min søster ødelagde sin den første i løbet af 3 uger og nr 2 i løbet af 2 mdr og valgte så at få en anden, da hun simpelthen ikke gad have en der var til rep. konstant

Oki det jo dejligt at din mand har været heldig så, men jeg tror nu ikke på at en mobil kan tage bedre end et digetalt kamera jo hvis det er dårligt kamera. 

Anmeld

12. juli 2009

EliasMinDejligeSøn<3

karina1980 skriver:

nemlig sådan er min også når jeg høre for mucki for meget på den stopper den og skal slukkes og tændes før den vil igen og nogle gange går dem også bare ud

Anmeld

12. juli 2009

karina1980

Diana... skriver:

Oki det jo dejligt at din mand har været heldig så, men jeg tror nu ikke på at en mobil kan tage bedre end et digetalt kamera jo hvis det er dårligt kamera. 

nææ ikke dårligt bare gammelt,

ej tlf har faktisk 8,1 mega pixels og mit kamera har kun 7,1 og er noget længere om at lukke end hans tlf, men man tror det ikke før man har prøvet det

Anmeld

12. juli 2009

karina1980

stinapigen92 skriver:

nemlig sådan er min også når jeg høre for mucki for meget på den stopper den og skal slukkes og tændes før den vil igen og nogle gange går dem også bare ud

min søster gik bare i sort, både når hun hørte musik og når hun snakkede i den, og så skulle hun pille batteriet ud før den ville noget igen, ikke så fedt når man sidder som nr 2 i køen til lægevagten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.