Anbefaling af ny mobiltelefon

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.388 visninger
34 svar
0 synes godt om
12. juli 2009

LotteN

Markedet er stort og jeg aner det virkelig ikke...
Er på jagt efter en ny mobilos som ikke koster en formue.

Har kigget lidt på denne:

http://www.callme.dk/web/data.nsf/q/CA66A455539EAB4DC12574CD0043DA8B

nogen der har den og kan anbefale den?
nogen der måske kan anbefale en anden slags?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2009

Diana...

Jeg har den og det er absolut den bedste telefon jeg har haft og nu vi 6 der har den i familien og os et kæmpe hit hos dem. kan varmt anbefales. 

Anmeld

12. juli 2009

LotteN

Diana... skriver:

Jeg har den og det er absolut den bedste telefon jeg har haft og nu vi 6 der har den i familien og os et kæmpe hit hos dem. kan varmt anbefales. 

jamen det lyder jo bare rigtig godt....
Hvordan er kameraet i den?
hvad farve er din, tænker om den pink er meget pink?

Anmeld

12. juli 2009

LotteN

- skriver:

Den har jeg og er rigtig glad for den, har intet negativt hørt om den...

skønt at høre... hvad farve er din? hvis din er pink, er pink så meget pink?

Anmeld

12. juli 2009

Stine85

Som ansat i Sonofon (eller Telenor som det hedder nu ) tør jeg også godt at anbefale den..

Kameraet i den er okay, men det kan på ingen måder erstatte et digital-kamera. Da dette er i kategorien med musiktelefoner. Den tager fine billeder i dagslys, men ellers ikke...

Håber dette kunne bruges lidt

Anmeld

12. juli 2009

LotteN

Stine85 skriver:

Som ansat i Sonofon (eller Telenor som det hedder nu ) tør jeg også godt at anbefale den..

Kameraet i den er okay, men det kan på ingen måder erstatte et digital-kamera. Da dette er i kategorien med musiktelefoner. Den tager fine billeder i dagslys, men ellers ikke...

Håber dette kunne bruges lidt

okay, men hvad så hvis jeg hellere vil have et godt kamera og er lidt ligeglad med det der musik halløj?
hvad kan du så anbefale til ikke alt for mange penge?

Anmeld

12. juli 2009

Diana...

LotteN skriver:

jamen det lyder jo bare rigtig godt....
Hvordan er kameraet i den?
hvad farve er din, tænker om den pink er meget pink?

Jeg har ikke set den i pink endnu men min lillesøster får den i pink men det jo først i næste uge så det jo nok forsent. 

Jeg synes den tager super billeder i dagslys inde på min hjemme side der er halvdelen af billederne inde lucas måneder taget med det kamera og der kan du ikke se forskel men det dog ikke så godt når det mørkt men så det jo jeg har et digetalt.

Anmeld

12. juli 2009

Diana...

LotteN skriver:

okay, men hvad så hvis jeg hellere vil have et godt kamera og er lidt ligeglad med det der musik halløj?

Du vil aldrig kunne få en telefon med lige så godt kamera som et digetalt kamera.

Anmeld

12. juli 2009

Stine85

LotteN skriver:

Jeg giver Diana ret. Det bliver aldrig så godt som et alm digitalkamera.
Men hvis det er en Sony Ericsson du vil have, skal du nok gå uden om dem der hedder noget med W. Det er det nemlig ikke kameraet der er lagt vægt på.

Anmeld

12. juli 2009

LotteN

Diana... skriver:

Jeg har ikke set den i pink endnu men min lillesøster får den i pink men det jo først i næste uge så det jo nok forsent. 

Jeg synes den tager super billeder i dagslys inde på min hjemme side der er halvdelen af billederne inde lucas måneder taget med det kamera og der kan du ikke se forskel men det dog ikke så godt når det mørkt men så det jo jeg har et digetalt.

jamen så kan det være jeg bare skal hoppe på den. kan jo også godt lide designet!
og ja, som du skriver, så har man jo et digitalkamera man også bruge, det er jo kun lige til når der lige kommer "billedet" man ikke kan undvære!

Jeg må i tænkeboksen om den skal være sort eller pink, når nu den bare er lyserød... synes det kunne være ldit anderledes med en tøsefarve, ved dog ikke om det bliver lidt for poppet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.