Slskemave-opdatering for de interesserede....:o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juli 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Eva skriver:

Måske den ryger med de 8 kg, kunne det ikke være??
Men ellers så er det jo nemt lige at suge den...de sugede næsten et kilo af mig...lår og mave og talje...men kan først se det endelige resultat om 2-3 måneder,. indtil da er der væske hvor der var fedt..
Knus..og fortsat god tabervind-smiler

Tror jeg desværre ikke, for den har altid været der, også da jeg på et tidspunkt tabte mig meget. Men nu må vi se...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2009

Honningblomst

Rikke skriver:

Tror jeg desværre ikke, for den har altid været der, også da jeg på et tidspunkt tabte mig meget. Men nu må vi se...

Ok-smiler- sådan en lille top har jeg også altid haft, men jeg synes nu den er så kvindelig og smuk, så den vil jeg ikke undvære, men jeg har heller aldrig været sådan en tynd type...lidt rund i det-smiler
Men du skal i hvert fald ikke frygte en fedtsugning..
Knus...

Anmeld

12. juli 2009

Tina2

Super dejligt, Eva- glæder mig rigtig meget til at se billeder af din nye fine mave:-)

Håber i havde en god tur til Bornholm:-)

Anmeld

12. juli 2009

Honningblomst

Tina2 skriver:

Super dejligt, Eva- glæder mig rigtig meget til at se billeder af din nye fine mave:-)

Håber i havde en god tur til Bornholm:-)

Jo tak-smiler. det var hyggeligt og ret så hårdt...drengene havde mere end svært ved at finde ud af hvordan og hvorledes regler og samværd var når det var en blanding af mig og mine forældre...især den midterste...så lidt hårdt var det men også skønt-smiler
Knus..

Anmeld

12. juli 2009

Tina2

Eva skriver:

Jo tak-smiler. det var hyggeligt og ret så hårdt...drengene havde mere end svært ved at finde ud af hvordan og hvorledes regler og samværd var når det var en blanding af mig og mine forældre...især den midterste...så lidt hårdt var det men også skønt-smiler
Knus..

Lyder godt:-) Kender godt det med regler og bedsteforældre;-)

Hvor boede I henne derovre?

Anmeld

12. juli 2009

Honningblomst

Tina2 skriver:

Lyder godt:-) Kender godt det med regler og bedsteforældre;-)

Hvor boede I henne derovre?

Ja, det er lidt på en anden måde hos dem og sådan skal det være...men når de to verdener mødes, så var det vidst lidt svært...smiler

Vi boede i sommerhus i allinge, faktisk deroppe jeg har boet alle de gange jeg har været derover...elsker bare Bornholm...skønt sted...smiler
Knus..

Anmeld

13. juli 2009

Tina2

Ja, der har jeg også boet 2 af de 3 gange jeg har været der.... Er efterhånden længe siden jeg har været på Bornholm, men vi har snakket om snart at tage derover. Min lillebror og hans kæreste har et sommerhus derovre, som vi kan låne:-)

Synes også det er sådan et fantastisk sted, min mand har aldrig været der, så det er sgu nødt til at skal prøve;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.