Slskemave-opdatering for de interesserede....:o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

981 visninger
26 svar
0 synes godt om
12. juli 2009

Honningblomst

Nu er 12 dage siden jeg fik lavet maven og suget lidt også....d.7 juli gik der 23.000kr ind fra "danmark" og dvs at jeg kun betalte 4000kr selv af maveoperatione...sugningen kom så ud over. Men for pokker det var nemt at spare så mange penge, tror jeg melder mig ud igen snart af operationsdækningen, hvis der da ikke er andet jeg lige skal have fikset-griner-
Det har været en nem omgangm det værste var lige de første dage og så det at jeg skal gå i lange strækbukser i tre måneder...igen pga sugningen og ikek maven.
I går fik jeg rigtig set maven og det er blevet så vildt flot og meget naturligt.
Så alle jer der overvejer at få rettet de små ydre trælse områder...lad være med at overvej men bare kom igang...det gør en større forskel end man lige kan forestille sig.
Nå, emn bare en opdatering her fra den fladmavede, nu uden strækmærker...
KNus Eva..og rigtig god søndag..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2009

Maddox

Tillykke med den FLADE mave, UDEN strækmærker.. Hvor må det være skønt! 

Vil da rigtig gerne se billeder, hvis det kan lade sig gøre  Synes det er en hel vild forvandling du har gennemgået, når man ser på dine billeder, nogle af dem ligner jo slet ikke dig.. Det er bare superflot! 

Anmeld

12. juli 2009

Diana...

Det var godt det gik godt og med gode resultater. glæder mig til at se billeder 

Knus Diana

Anmeld

12. juli 2009

bette

du smider bare et billede... vil så gerne se det færdige resultat..

Anmeld

12. juli 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Aih, hvor er det bare dejligt for dig
Og jeg vil naturligvis også gerne se billeder

Ved du forøvrigt hvor lang tid der skal gå fra man er blevet fedtsuget til man må dyrke motion igen??

Anmeld

12. juli 2009

lonemus

Eva skriver:

Nu er 12 dage siden jeg fik lavet maven og suget lidt også....d.7 juli gik der 23.000kr ind fra "danmark" og dvs at jeg kun betalte 4000kr selv af maveoperatione...sugningen kom så ud over. Men for pokker det var nemt at spare så mange penge, tror jeg melder mig ud igen snart af operationsdækningen, hvis der da ikke er andet jeg lige skal have fikset-griner-
Det har været en nem omgangm det værste var lige de første dage og så det at jeg skal gå i lange strækbukser i tre måneder...igen pga sugningen og ikek maven.
I går fik jeg rigtig set maven og det er blevet så vildt flot og meget naturligt.
Så alle jer der overvejer at få rettet de små ydre trælse områder...lad være med at overvej men bare kom igang...det gør en større forskel end man lige kan forestille sig.

Stort tillykke med maven -

hvor ligger snittet så? - og hvor stort er det??

Anmeld

12. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Eva skriver:

BILLEDER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

Anmeld

12. juli 2009

LotteN

sikke spændende... glæder mig til at se nogle billeder

Anmeld

12. juli 2009

Nanna1985

Tillykke med maven

Håber vi får lov at se billeder af din flotte nye mave

Anmeld

12. juli 2009

Honningblomst

Solajma skriver:

Tillykke med den FLADE mave, UDEN strækmærker.. Hvor må det være skønt! 

Vil da rigtig gerne se billeder, hvis det kan lade sig gøre  Synes det er en hel vild forvandling du har gennemgået, når man ser på dine billeder, nogle af dem ligner jo slet ikke dig.. Det er bare superflot! 

Mange tusind tak-smiler- det er skønt men også mærkeligt...har jo været vant til den der flap nederst på maven og nu er den bare væk...
Jeg skal nok smide billeder på når jeg lige får min computer hjem fra reperation...
Tak igen...
Knus..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.