7 mdr passes eller med i forlystelsespark?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juli 2013

Tøs85

Mettefpigen skriver:

Passes :-) og han kan sagtens passes hele dagen :-)

Det tror jeg også han kan uden problemer, ved ikke hvorfor jeg får så dårlig samvittighed..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2013

Tøs85

M (: skriver:

Hvis moderen med god samvittighed kan give slip og lade ham passe, så tror jeg faktisk den løsning er der bedste for jer begge! Du kan få lov at hygge dig og prøve forlystelserne (ikke bare stå nede og passe barnevogn/klapvogn) og din søn vil ikke skulle ligge og stege hele dagen, men vil i stedet kunne få en rigtig hyggedag med bedsteforældrene - og som bonus få en glad og opladt mor med fornyet energi og overskud hjem igen. 

God tur (:

Tak for svaret.. Ved ikke hvorfor jeg får dårlig samvittighed over det, for han elsker at hygge med bedsteforældrene.. Skal måske lige vænne mig til at han skal til at passes engang imellem..

Anmeld

20. juli 2013

Tøs85

Havanagila skriver:

Jeg vil også sige passes. Og hvis det gik godt med at få ham passet den anden dag er der jo ikke nogen grund til bekymring

Det gik rigtig godt den aften, og jeg ved bedsteforældrene er gode til det, men føler nok lidt at jeg bare forlader ham uden grund.. Åhh den samvittighed.. Men tror også det er bedre end at tage ham med..

Anmeld

20. juli 2013

Tøs85

Benjamins'mor skriver:

Da min søn var 6-7 mdr tog vi ham med. Vi var dog på familie tur med mine forældre og bedsteforældre og min bedstemor tør ikke prøve noget, så hun kiggede efter ham mens jeg så kunne prøve noget indimellem.

Men hvis ikke i har den mulighed, så ville jeg få ham passet, ellers får man ikke ret meget ud af det.

Vi er 6 voksne og en pige på 4 år der skal med, men hun får også meget ud af det.. Min søn ville intet få ud af det andet end at mor og far er der.. Hvis han skal passes er mor og far der ikke, men han vil have det godt hos bedsteforældrene.. Åhhh, tror ikke vi tager ham med, selvom jeg ikke ved om jeg kan undvære ham så længe

Anmeld

20. juli 2013

Tøs85

C-Dog skriver:

Vi ta'r vores datter med i zoo og bonbonland osv hun er 7 mdr og hygger sig storartet. :-D vi har tæppe med som vi breder ud på græs og så kan hun tumle lidt rundt i skyggen så det ikke bare er en hel dag i klapvogn. Jeg vil ikke ha hende passet, det er jo en familietur for både børn og voksne. Og hvis den forlystelsespark i har valgt er for voldsom til en lille en kan hygge sig og få noget ud af det ville jeg vælge en anden :-D

Ja men vi er 6 legesyge voksne og en 4- årig pige, så tror ikke jeg kan få de andre til at sidde og hygge i skyggen.. De vil nok hele tiden prøve og så ku jeg jo selfølgelig sidde og hygge med min søn, men det gør vi hver dag, så ku vi ligeså godt blive hjemme.. Men har det også sådan at det jo er en familie tur og derfor har jeg dårlig samvittighed over at lade ham blive hjemme.. Min søster som skal med lader sin lille datter blive hjemme, fordi hun ikke ville få noget ud af det..

Anmeld

20. juli 2013

Tøs85

gokkelok skriver:

Jeg vil helt klart også få passet. Et barn på 7 mdr får intet ud af det, andet end at bive stegt i solen. Så synes jeg det er bedre, at bedsteforældrene kan hygge sig med ham 

Ja det er jo rigtigt.. Den eneste grund til jeg vil have ham er at han så er sammen med sin mor og far.. Men ved også når han så kommer med vil jeg have det dårligt med at slæbe ham sådan et sted hen..

Anmeld

20. juli 2013

Tøs85

Majeha skriver:

Vi skal i sommerland på tirsdag, og der får vi den lille passet. Han er godt nok lige blevet 1 år, men synes stadig, han er for lille til en hel dag afsted, især i denne varme. Nu ved jeg ikke, om I har andre børn med, men vi tager afsted for at give vores søn på 4 en hyggedag med mor og far. Så kan vi give ham al vores opmærksomhed uden hele tiden at skulle være ved lillebror og tage hensyn til hans behov.

Og mht. pasningen, så er begge vores også uden problemer blevet passet af bedsteforældre en hel dag, da de var omkring de 7 mdr. Så længe han (og I) er trygge ved dem, så sker der ikke noget ved det

Vi er begge helt trykke ved at få ham passet der og ved han vil komme til at hygge sig.. Men det er lang tid uden sin mor og far.. Men det skal nok gå

Anmeld

20. juli 2013

Mother-love

Tøs85 skriver:

Det gik rigtig godt den aften, og jeg ved bedsteforældrene er gode til det, men føler nok lidt at jeg bare forlader ham uden grund.. Åhh den samvittighed.. Men tror også det er bedre end at tage ham med..

Jeg kan godt huske den dårlige samvittighed. Og har den stadig. Men der er jo ikke noget at have dårlig samvittighed over for i vil begge for en bedre dag hvis han kommer over til. Bedsterne.

Vi skulle have været i Legoland på mandag. Men vi har droppet det pga det varme vejr. For selvom Isabella er 2 så bliver det bare alt alt for varmt og der vil sikkert været en mia. Derude. Så vi venter til sidst i august. Og så tager vi i sommerhus istedet

Anmeld

20. juli 2013

AnthonsMor

Tøs85 skriver:

Det tror jeg også han kan uden problemer, ved ikke hvorfor jeg får så dårlig samvittighed..

Du behøver slet ikke få dårlig samvittighed!
Min kæreste og jeg skal i sommerhus i Liseleje med mine svigerforældre her tirsdag-torsdag, og onsdag passer de Anthon på 4 måneder hele dagen, så vi kan tage ind til København og hygge og tage i tivoli og sådan, for at få en kærestedag, uden at skulle være forældre og hele tiden tænke på om han nu får sol på sig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.